vineri, 20 iulie 2012

Nerabdator

Luna viitoare, undeva pe la mijlocul ei, imi voi cumpara un laptop nou. Parca nu mai am rabdare deloc, desi achizitia va veni mult mai repede decat speram. Am un mare dor de-a vedea filme si-a asculta muzica la micul meu sistem Logitech, care, desi modest in comparatie cu altele mai scumpe, scoate un sunet de o buna calitate si este cel care mi-a aratat o alta dimensiune a sunetului; sunt convins, se poate si mai bine, se poate muuult mai bine, insa momentan sunt multumit de el si deabia astept sa-l scot din stand-by. Inca ma mai gandesc ce sa fac cu raznita de la care iti scriu acum. Cred ca am sa-l exilez la tara, si-am sa-ncerc sa-l repar cu ceva piese second-hand, daca le voi gasi si daca le voi putea obtine pe schimburi cu lucruri ce-mi sunt nefolositoare; altfel, nu prea cred. 
Si parca, cu cat ma apropii de ziua cea mare, cu atat trece mai greu timpul.
Imi voi lua un laptop din gama low-entry, unul dintre cele mai ieftine, fortat de imprejurarile financiare, insa va fi minunat pentru ca n-am de gand sa-l folosesc la chestii prea complicate. Il voi folosi pentru a asculta muzica, pentru a vedea filme, pentru a scrie pe blog si pentru navigare pe net. Cred ca se va descurca mai mult decat respectabil, si oricum, eu il voi privi cu niste ochi mult mai dulci, avand in vedere cu ce m-am chinuit pana acum;)). Sper sa-l iau pe cel pe care l-am ales momentan. Doar daca va disparea din oferta voi alege altceva. Nu e cazul sa spun acum ce model e, promit sa vin sa va fac cunostiinta cu el la momentul potrivit:d.  Noapte buna, luna ! (cred ca n-am mai zis de mult asta;)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu