luni, 30 iulie 2012

Tacerea umbrelor


Tocmai am vazut un film tulburator. Si, desi ceva diferit, starile pe care mi le-a indus filmul asta sunt asemanatoare cu cele de cand am vazut primul film Saw. Practic, dupa Saw mi-era frica sa ma mai culc, de teama sa nu visez urat. Acum nu am aceste stari, dar le-am avut pe parcursul filmului. Finalul m-a mai linistit, desi nu a fost unul prea fericit. Filmul de acum se numeste "Tacerea umbrelor", si o are in prim plan pe Julianne Moore, o actrita redutabila cu multe multe filme interesante la activ, printre care preferatele mele ar fi Hannibal si The kids are allright. Denumirea originala a filmului este Shelter, si cred c-am mai auzit de el, dar nu i-am dat mare importanta. Ei bine, acum l-am prins pe DigiFilm si mi-a captat atentia. Desi cred ca se vrea a fi un horror, partea forte a filmului (inceputul) este de fapt un thriller psihologic. Apoi se trece pe final la fantezii, povesti despre credinta, vraci, ceea ce ii cam scade savoarea. Dar una peste alta, un film de vazut :), care mai ales in prima parte, aceea a thrillerului psihologic, te intriga foarte tare si poate chiar te vei gasi putin speriat sau temator, mai ales daca il vei viziona ca mine, noaptea cu lumina stinsa.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu