luni, 30 iulie 2012

Azi, putin mai bogat :))

Desi nu am acea fericire mare pe care o intuiam, exista totusi un sentiment fain. Tocmai am primit cativa banuti prin paypal, in urma  scrierii unor articole sponsorizate. Sunt primii bani pe care ii fac practic din nimic, fara sa investesc nimic material, doar cateva idei asternute pe o coala virtuala de hartie. E un sentiment placut, sper sa mai gasesc oferte si sa mai bag si pe viitor cativa banuti in pusculita :)). Fericirea nu e asa mare pentru ca banii nu sunt fizici, nu ii pot simti, nu ii pot privi, dar totusi sunt acolo, ai mei, si putina bucurie exista. Am decis sa nu-i cheltui pentru ca sunt prea putini, sa zicem ca mi-ar ajunge de vreo doua sticle de vin decent :)). Erau bune, mi-as fi celebrat cu ele primul pas facut si reusit, dar momentan sunt in pauza de alcool pentru vreo 3-4 zile macar. Si ar mai fi o chestie, o parte din mine ma vrea in ultima vreme ceva mai chibzuit si strangator, si spera ca nu voi mai arunca banii si ii voi strange si apoi cheltui pe lucruri ceva mai importante, cum ar fi ceva din wishlist, acel wish list sau cel din capul meu, care se poate actualiza in orice moment:)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu