vineri, 17 august 2012

Despre azi si despre maine

Azi a fost o zi buna, desi nu s-a simtit in adevaratul sens al cuvantului. Pentru ca adevaratul sens al cuvantului, adevaratul sens pozitiv al cuvantului, nu prea se raporteaza la zile, ci la clipe. Esti fericit pret de o clipa, dupa care totul devine difuz, desi, de acord, e posibil sa se pastreze acel fond al unei stari de bine. Ei bine, clipa mea de fericire a sosit in dimineata tarzie a acestei zile, cand laptopul mi-a venit acasa. Da, din fericire, de azi incolo comunic de pe o noua jucarie, nu cine stie ce, dar de o decenta arhi-suficienta. Trebuie sa admit, nu-mi plac deloc lucrurile entry-level (adica alea cele mai ieftine) - cum este si aceasta proaspata achizitie, dar de multe ori n-am avut de ales si a trebuit sa le aleg, pentru ca, cel putin in cazul electronicelor, prefer lucrurile noi. As cumpara si SH, insa doar din magazine specializate, in care produsele sunt reconditionate si aduse la parametri normali de functionare. 
Desi cred ca banii nu aduc fericirea, clipa cu parfum de fericire din aceasta zi a fost adusa de un lucru material, cumparat, evident, cu bani. Banii nu aduc fericirea, acea fericire absoluta, dar cred ca ei pot aduce clipe de fericire. Insa aceste clipe nu-ti garanteaza niciodata ca vei ajunge acolo unde trebuie, acolo unde te poti declara si simti fericit, ca o posesie interioara si nu ca traire a unei clipe ce-ti strafulgera simturile, pret de o secunda sau poate chiar mai putin de-atat.
Cam atat despre ziua de azi, mai revin c-un articol despre laptop, peste o scurta dar nu foarte curanda vreme, pentru ca vreau sa contina si niste pareri bazate pe testarea produsului.

Ziua de maine este o zi speciala. Da, gandul asta e mirific, asa ar trebui privita ziua de maine, cu maxim de optimism si brate deschise : o zi speciala. Dar mie imi este ataaat de greu sa reusesc sa gandesc asa... si-n schimb, mi-e frica... Este vorba despre o nunta. Nu ma simt deloc in elementul meu la astfel de evenimente. Ma-ntreb acum in ce situatie ma simt in elementul meu si nu pot gasi un raspuns, fapt ce-mi aminteste cine sunt eu : omul nu stiu - insa o amintire digerabila, pentru ca vine intotdeauna insotita de o alta, una frumoasa ce mai spala putin din uratenia companioanei ei. Maine e o zi speciala, si desi sunt neincrezator, sper sa o resimt si eu ca atare. Trebuie, pentru ca va fi invaluita de energia pozitiva a celor doi tineri ce-si vor uni destinele intr-unul singur.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu