sâmbătă, 18 august 2012

Ia loc, te tog :)

Astazi am sa va prezint un site de mobilier si voi vorbi in principiu, despre scaune, si un pic despre mese. Imi convine, intrucat chiar imi doresc sa-mi schimb actualul scaun de birou. Nu spun ca voi face asta, insa va fi interesant sa ma interesez si orientez asupra unei variante inlocuitoare. Scaune de tot felul, simple, de birou, de terasa, de bar, fotolii si mese - acestea sunt produsele pe care le gasesti pe  1001scaune.ro, un site ce vine c-o amprenta interesanta, aceea ca produsele lor sunt create exclusiv de designeri italieni, iar calitatea mobilierului este asigurata de materialele italiene. De asemenea o caracteristica importanta, toate produsele respecta normele de sanatate ale utilizatorului si nu produc un impact negativ asupra mediului.
Iata cateva modele de scaune si mese pe care eu le-as alege pentru diverse functionalitati, binenteles indeplinind totodata si exigentele mele in materie de design : 

1. Scaun Poket 
Un scaun pliant cu structura metalica din aluminiu satinat, imbinat cu un sezut si spatar din polipropilena. Mi se pare pefect pentru ca ajuta la eficientizarea spatiului, aspect ce conteaza intr-o bucatarie mica de apartament, si pentru ca intruneste cerintele unui design pe care eu il numesc neo-rudimentar, si pe care il prefer destul de mult. Le-as combina cu o masa cu suprafata metalica. 

2. Masa Dallas

Sunt de asemenea si partizanul unui design clasic, elegant. As merge pe varianta aceasta daca as dispune de o bucatarie vasta, cu spatiu suficient atat pentru gatit cat si pentru servit masa si chiar petrecerea timpului in aceasta arie.

3. Scaun Helena

Un scaun elegant, confectionat din lemn masiv de fag baituit wenge, cu sezutul si spatarul tapitat cu pile ecologica sau stofa.  As aduce aceste scaune in living, in preajma unui birou lung si ingust, din aceeasi nuanta de lemn, rezultand o imbinare de design clasic cu cel minimalist. 

4. Masuta Promos 
Desi nu stiu cum as putea folosi aceasta masuta, imi place foarte foarte mult, pentru ca seamana cu o masa moderna de tenis de masa. Insa in ceea ce imi doresc momentan, n-as putea sa o integrez. Este o masuta de cafea din metal cromat, cu suport de ziare metalic din aluminiu satinat si cu blatul din sticla securizata, transparenta, cu grosimea de8 mm. 

Cam acestea au fost produsele care mi-ai placut cel mai mult din oferta celor de la 1001scaune.ro. Mai au si alte produse interesante, viziteaza si tu site-ul daca vrei sa te convingi:)


Un comentariu:

  1. eu as cumpara de la www.scaune.ro cei de la Antares Romania imi personalizeaza scaunul in fel si chipuri, chiar daca am putin de asteptat :)

    RăspundețiȘtergere