duminică, 26 august 2012

Friends with kids


O comedie romantica, cred ca asta-i genul filmului, desi, sa fiu sincer, nu prea vad romantismul. Un film asa si asa dupa parerea mea, dragut dar care nu m-a impresionat cu nimic. Iar finalul, finalul e de cacat dupa parerea mea. Vreau sa zic, helou, nu e nimic romantic in a spune  lasa-ma sa te regulez pana nu mai poti. O fi excitant, o fi atragator, o fi tentant, dar nu e romantic. Iar, a juca aceasta replica la modul romantic, este cu atat mai penibil. Poti sa spui lasa-ma sa fac dragoste cu tine acum, etc, let me make love to you, nu lasa-ma sa te regulez, fuck you. Asta e parerea mea. Acum sa continui cu ceea ce ar fi putut reprezenta inceputul acestui articol. Dar sa nu uitam, aici se joaca dupa regulile mele,  iar eu tocmai am decis ca o sa fie cum o fi. Asa, un tip si o tipa erau cei mai buni prieteni. Isi doreau un copil dar in acelasi timp sa ramana cu aceeasi libertate, ca de exemplu aceea de a avea in continuare numerosi parteneri sexuali sau, daca vrei ideea romantica, sansa de a-si intalni partenerul ideal, marea iubire. Asadar se decid sa faca un copil impreuna, sa-l creasca si sa aibe grija de el, continuand in acelasi timp sa ramana doar acei buni prieteni, cei mai buni prieteni. Faza clasica, nu le iese si unul din ei se indragosteste de al sau cel mai bun prieten. Tot clasic e si faptul ca partenerul indragostit e femeia :)). La fel de clasic si previzibil este si momentul cand barbatul realizeaza ca a fost un bou cautand la tipe doar sa fie slabe si sa aibe tatele mari, si ca de fapt o cam iubeste pe mama copilului sau si ca vrea sa formeze un cuplu, o familie, cu ea. Iar atunci se duce in graba la ea si ii spune ca vrea sa-l lase sa o reguleze pana nu mai poate, si o sa-si dea seama ca nu minte sau stuff like that. Cooomme onn, NOT NICE ! Ar fi trebuit sa spui ca vrei sa faci dragoste cu ea, nu s-o regulezi. In fine, vizonare placuta :)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu