luni, 27 august 2012

Marea inca are bratele deschise


Inca mai e timp sa mergi la mare, daca n-ai facut-o pana acum. Un sfat ce mi se potriveste perfect, pentru ca nici eu nu am reusit sa ajung la mare, desi mi-am dorit, si inca imi doresc. Am esuat in primul rand din motive financiare. Inca mai e timp, desi eu unul, nu cred ca voi reusi. Dar poate tu o poti face. In acest moment cand iti scriu aceste randuri, vremea s-a stricat un pic, bate vantul, e racoare, si se preconizeaza ca va incepe sa ploua. Insa cu siguranta vor mai urma cateva zile calduroase, cu soare din belsug, inainte sa intram cu adevarat in anotimpul cel mai boem dintre toate, toamna.
Am fost de putine ori la mare. Anul acesta mi-am impus intr-un wishlist sa vad rasaritul la mare, de cel putin doua ori.  Am fost prea ambitios :)), avand in vedere ca nu cred ca voi reusi nici macar o data. Pana acum am vazut urmatoarele statiuni : Mangalia, statiunea de mosi cum spun tinerii :)), Saturn, statiune cu tipologie nedescoperita, Mamaia, statiunea fitelor,oamenilor cu bani si al cearceafurilor asezate milimetric unul langa altul, din lipsa de spatiu, si Vama veche, statiunea drogatilor (spun unii, pentru mine a fost ok) si al oamenilor cu spirit liber.
Cel mai mult mi-as dori sa merg in statiunea tineretului. Aceasta este Costinesti, o statiune de pe litoralul romanesc dominata de spiritul tanar si de distractiiile in aer liber. De aceea, Costinesti-ul se mai numeste si "Capitala vacantelor estivale ale tineretului".
Pe langa viata de noapte foarte dezvoltata, mai ales in jurul celor trei discoteci in aer liber Ring, Tineretului si Vox Maris, in Costinesti mai pot fi intalnite si alte atractii turistice, cum ar fi : 

Epava Evanghelia, un vost vas grecesc esuat in anii 1960, care este unul din simbolurile statiunii.

Terasa "White Horse", cu muzica Rock'n Roll din anii 60' pana astazi.

Obeliscul, un alt simbol al statiunii, un monument situat pe plaja.


Lacul din interiorul tarmului, un lac unic pe litoralul romanesc, deoarece este singurul lac care nu este alimentat subteran. 

De cazare nu trebuie sa-ti faci griji. Pentru aceasta problema iti vine in ajutor internetul. Cazare Costinesti este un site usor de utilizat, cu o oferta bogata de cazare in Costinesti ce cuprinde atat majoritatea pensiunilor si vilelor din aceasta statiune,  cat si alte variante de cazare la hotel, apartament, casute din lemn sau case. Un lucru e sigur, vei avea de unde alege. Eu unul, m-as caza la o casuta de genul asta. Grabeste-te, mai e putin si vara se duce ;)). 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu