duminică, 30 septembrie 2012

am si eu

Citeam la cineva in blog ca vrea sa-si ia nu stiu ce haine si incaltaminte, si alte accesorii. Stia exact pe care, referitor la firme si modele. Mi-a adus aminte ca am si eu un wishlist de acest gen, dar mai vag conturat, ceea ce-mi confera o mai mare libertate de alegere. Mai imi trebuie doar banii :)). Dar hai sa va arat ce contine lista mea ;)) : 

  • 3 hanorace subtiri, cat mai simple, de culori diferite, unul negru si inca doua la alegere dintre gri,verde inchis, rosu, visiniu, albastru indigo.
  • 3-4 tricouri simple, de preferat cu guler in V (tricourile mele preferate)
  • 2-3 tricouri polo, de asemenea culori simple, lipsite de modele ciudate sau firme scrise mare cat casa:)).
  • 2 perechi de adidasi de calitate, una alba si alta neagra. Ma gandesc la Adidas Stan Smith albi si Conversi inchisi.
  • 2 perechi de blugi conici, culori inchise si modele cat mai... ai ghicit..simple :d
Cam atat...Greutatea ar cam fi faptul ca vreau sa iau toate astea dintr-un foc, la pachet. Cred ca m-ar ajunge undeva la 1500 - 2000 de lei. Momentan nu-i am...dar asta nu inseamna ca nu-i voi avea intr-o zi :)) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu