duminică, 30 septembrie 2012

autoinvitatie

Leapsa reprezinta un articol la care raspunzi unor intrebari, un fel de chestionar primit de la cineva, si pe care il dai mai departe ;)) ... Pentru ca o am in bloglist pe vienela, am citit ultimul ei articol, o leapsa, si-am hotarat sa ma auotinvit si eu si sa raspund acelorasi intrebari la care a raspuns si ea recent.

1. Cu cat ai contribuit procentual la cursul vietii tale de pana acum ? 
Foarte putin. Pana acum am trecut prin viata haotic, distant, uneori chiar absent. Dar de multe ori lucrurile s-au aranjat in favoarea mea, facandu-ma sa-mi spun : "cred ca Dumnezeu ma iubeste !" :)

2. De ce crezi ca lucrurile care te fac pe tine fericit nu ii fac pe toti ceilalti la fel de fericiti ? 
E foarte simplu. Pentru ca suntem unici. Pentru ca fericirea este o experienta complet subiectiva. Un fragment interesant despre fericire am aratat aici, unde recomand si o carte foarte draguta :).

3. Exista vreun lucru inutil in jurul tau pe care este cazul sa-l arunci ?
Da, si este vorba de fapt de doua lucruri. Deodorantele Nivea goale pe care le pastrez (nu stiu exact de ce:)).) Si un baton de cereale care sta pe birou de mai bine de o saptamana, si despre care stiu destul de clar ca nu il voi manca niciodata :)). 

4. Ce este mai rau, sa plece un prieten de langa tine sau sa pierzi prietenia cuiva care traieste aproape de tine ? 
Asta imi aduce aminte de o vorba/proverb : "Nu ai niciodata destui prieteni incat sa-ti permiti sa pierzi unul". Ambele variante sunt naspa, dar as zice ca mai naspa e sa pierzi prietenia cuiva care traieste aproape de tine, pentru ca iti va fi imposibil sa nu-l intalnesti din cand in cand, situatii ce vor insemna reactivari ale suferintei. 

5. Ce ai face diferit daca ai sti sigur ca nu te va judeca nimeni pentru ceea ce faci. 
As vorbi mai mult, as fi mult mai sincer, cu oricine... Mda, mi-e greu sa spun ceva mai concret de atat.

6. Ceva ce n-ai sa intelegi niciodata...
In acest moment imi trece prin cap aceasta dilema : de ce fetele isi doresc sa devina atat de repede femei :-? 

7. Ceva ce te deprima 
Ca ma incred prea mult in neputinta mea, neputinta care pentru foarte multi oameni e falsa, asa cum se spune ca atunci cand un om spune ca nu mai poate, mai poate inca atat.

8. Ceva ce te-ar putea face extrem de fericit. 
Sa am o casa doar a mea. Ar fi un pas urias in a fi cu adevarat eu.

9. Ceva ce te tulbura 
Gandul ca nu voi reusi, dar incerc pe cat posibil sa sper c-o sa fie bine, sau ca nu il voi asimila ca pe un esec, de va fi sa iasa rau :)).

10. Ceva cu care-ti place sa te joci. 
Mingea de fotbal, sa fac scheme cum se zice :)). Ca de alergat, nu prea ma tine inima ;)). Ieri eram la munca si au oprit langa noi doi baieti cu o minge de fotbal. Le-am cerut-o, am jonglat putin si am impresionat pret de cateva secunde, pe toata lumea. Ziceau pustii : "cum reusesti sa le faci ?". Nu tin minte daca le-am raspuns sau nu, dar va zic voua acum, si poate si mie, referitor la aproape orice : incearca pana iti iese !

11. Ceva ce te-a durut odata 
O remarca a unui prieten de-al meu, facuta la un moment dat in fata altor prieteni. M-a durut foarte tare in acea zi, am plecat acasa extrem de dezamagit, pentru ca din punctul meu de vedere, povestea lui era extrem de diferita fata de realitate. Dar am trecut peste ;))

12. Ceva ce-ai schimba la caracterul tau
Timiditatea. Sunt extraordinar de timid. 

13. Ceva ce-ai schimba la partenera ta. 
As face-o sa existe, intr-un raport de profunzime...

14. Ceva ce porti chiar acum. 
O pereche de papuci de casa rupti si amarati, dar pe care nu-i voi arunca niciodata :)) Pentru ca-i iubesc, pentru ca acesti papuci sunt printre lucrurile care vor ramane (am de gand sa arunc intr-o zi muuulte, multe lucruri).

15. Ceva ce te inspaimanta.
Gandul ca imi vor cadea mainile. Momentan si din fericire, doar un gand paranoic (sunt destul de paranoic).


Cam atat :) Cat despre datul mai departe, va invit pe toti sa veniti neinvitati :))

2 comentarii:

  1. Pari a fi un om foarte sensibil. Nu cred ca este neaparat un lucru rau, dar ...
    Zilele trecute am aruncat si eu colectia de deodorante a baiatului. Nu stiu de ce le aduna, nu stiu cum s-a hotarat sa renunte la ele. :))

    RăspundețiȘtergere