luni, 17 septembrie 2012

E Sony frate ! :))

Ok, in cele ce urmeaza voi da un ochi pe evomag.ro, un site de produse electronice de la care nu am cumparat niciodata, in primul rand pentru ca prefer pcgarage, cu a lor livrare gratuita pentru orice produs. Evomag deruleaza o campanie prin blogalinitiative.ro, in care provoaca blogerii sa povesteasca despre un produs care s-ar potrivi personalitatii lor.  Am de gand sa aleg un laptop sau smartphone, inca nu m-am decis suta la suta. Insa ce-i clar este faptul ca atunci cand cumpar ceva, tin cont foarte mult de designul placut, curat, minimalist, apoi de calitatea si renumele de brand, si nu in ultimul  rand, de pret, urmarind obtinerea unui bun raport calitate - pret. 

Ok, m-am decis. Mi-as cumpara un laptop, un ultra-book mai exact. Acest Sony s-ar potrivi personalitatii mele. Brandul este de renume, de o calitate foarte buna si ofera produse fiabile. Designul este in ton cu preferintele mele. Alb si negru ma aranjeaza foarte, foarte bine. Imi place foarte tare ca sagetile sunt delimitate bine fata de restule tastelor, un mic detaliu fara de care as fi in stare sa nu mai cumpar aceste laptop. De asemenea, ma incanta foarte tare faptul ca are taste iluminate, un detaliu foarte, foarte util atunci cand scrii noaptea. Imi mai place foarte mult la acest model faptul ca mufa audio este amplasata pe lateral. Si la vechiul laptop (care a fost furat), si la actualul, mufa este amplasata in fata, lucru care ma deranjeaza destul de tare. Cat despre performanta, procesorul i3 ar fi mai mult decat multumitor pentru mine. In esenta, as alege acest laptop pentru designul foarte placut si pentru renumele firmei Sony. Imi plac detaliile, iar ei tin cont de ele :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu