joi, 6 septembrie 2012

Montare taste ASUS X54C

Se stie de cand lumea si pamantul, ca prostia se plateste. Din fericire, la mine de aceasta data nu s-a platit, dar era cat p'aci. Era sa-mi mutilez laptopul din cauza unei coji de samanta de floarea soarelui, care intrase sub tasta Z. Boul de mine a sarit repede s-o desfaca, in loc sa incerce mai intai sa scoata coaja cu o penseta sau ceva (cred ca era posibil). Asadar am desfacut tasta, am curatat si apo supriza, nu mai reuseam nici in ruptul capului s-o montez la loc. Ba chiar dupa zeci de incercari esuate, ma gandeam ca poate am rupt ceva si n-o sa-l mai pot repara nicicum. Insa pana la urma am studiat problema cu rabdare si am reusit :)).  Daca ai probleme cu asa ceva, nu ezita sa-mi ceri ajutoru. Mi-ar fi placut sa fiu si eu ajutat mai devreme de cineva ;)). Dar cautarea mea pe net nu a gasit raspuns, de aceea nu stiu, sper ca titlul e cat de cat sugstiv. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu