joi, 13 septembrie 2012

Pateuri speciale


Daca as fi fost eu patron la patiserie, asa ceva n-ar fi ajuns pe mana clientului. As fi respectat clientul ceva mai mult. Ma refer la gaura aia prin care a curs chestiunea din interior, aia e buba. In rest, pateurile acestea sunt chiar foarte bune. Pana si asta impuscat a fost :)), dupa ce am inlaturat chestia aia care cred ca e ketchup amestecat cu cascaval. Dar nu e ok sa ti-l vanda asa. Sunt pateuri speciale, adica au in ele sunca presata, cascaval, si ketchup. Sunt singurele pateuri speciale pe care le pot manca si eu, pentru ca au putin cascaval, si nu se simte decat putin, cat sa nu ma deranjeze (nu-mi place cascavalul). Daca ar fi sa ma lansez in afirmatii nefondate, as zice ca sunt chiar cele mai bune pateuri speciale de pe raza Alexandria-Craiova :)). Dar hai ca n-o fac, desi nu m-au impresionat deloc (vizual vorbind) produsele de patiserie pe care le-am vazut prin Rosiori, Caracal si Craiova. Am sa spun doar ca sunt foarte bune :), mai ales cand nu sunt impuscate :)). A, funny thing, cand am venit prima oara in Craiova (sau la inceput, asa ma refer) am descoperit ca pateurile la olteni se numesc placinte :d. Inca mi se mai pare amuzant :d, dar e ok, n-o zic cu niciun fel de rautate. Just funny :d

6 comentarii:

  1. Ahhh, deci mi-ai facut poftaaaa! Bine...recunosc ca aveam pofta asta de ceva vreme, dar mai uitasem de ea ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. aa si prin unele zone ai sa le intalnesti ca "merdenele" :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am mai auzit denumirea dar nu stiam la ce se refera :))

      Ștergere
    2. Si de ce n-ai incercat? :P

      Ștergere
    3. a pai, cred ca pe la televizor am auzit, n-am vazut pe viu merdenele :))

      Ștergere