joi, 1 noiembrie 2012

astazi am avut parte de o surpriza :d

Eram la munca, cu putin inainte de pauza de masa, adica putin inainte de 12. Practic, eram deja in pauza, caci stateam in masina, pentru ca afara ploua si nu se putea lucra nimic. Din plictiseala, am activat netul pe mobil si am lovit icon-ul facebook-ului, desi erau 95 % sanse sa nu se conecteze, in principiu din cauza ca telefonul meu e mai mult phone decat smart, si-n plus ne aflam intr-o zona cu semnal slab. Dar pret de cateva  secunde a mers, atat cat sa-mi arate ca am un nou request si sa-l accept. Era Ela Danhi ! Da, chiar ea :) Nu prea imi venea sa cred c-ar putea fi adevarata Ela Danhi si nu intelegeam. Dar acum am inteles. Daca tastezi Ela Danhi in google, primul rezultat va fi al meu (sau cel putin asa este in acest moment), o postare in care spun cateva cuvinte frumoase despre ea si experienta pe care mi-a oferit-o. Se pare ca a aflat si ea textul meu si a gasit de cuviinta ca un fan trebuie/merita tinut aproape :) Mi-a multumit si mi-a spus ca se bucura ca-mi place ceea ce face :). Da, imi place, foarte mult chiar :d, si tin sa-i mai multumesc si aici, pentru ca mi-a oferit o seara grozava atunci cand am fost la acel concert si pentru ca acum am o amintire foarte placuta. Mi-a mai recomandat o piesa, facuta tot cu baietii de C.I.A, o melodie la fel de faina ca si cealalta, "de-aia scriu". Va las cu noua piesa, care se numeste "oameni simpli". O sa va placa, sunt sigur :):P 

4 comentarii:

  1. cine p mea e ela danhi?? scuze fa...in caz ca fezi si postarea mea...sper sa nu ma bagi la unfirends :P

    RăspundețiȘtergere
  2. ela danhi este o artista foarte faina din craiova ;
    canta foarte fain si nu merita comentarii de genul asta ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincera sa fiu, nici eu nu am auzit de ea si nici nu sunt prea curioasa sa aflu. Cat va fi pe piata? O vara, ca si celelalte?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie imi place foarte mult vocea ei si sper sa se auda in toata tara de ea si sa ramana cunoscuta vreme buna, pana la pensie daca se poate:)) imi place de ea si-i doresc numai de bine, ce sa mai :))

      Ștergere