joi, 1 noiembrie 2012

ce nu-mi place la Vocea Romaniei

Nu-mi place ca in aceasta editie sunt foarte multi participanti care fac deja parte din lumea muzicii, care au gustat cel putin un pic din mierea succesului in showbiz. Oameni precum Tibi Scobiola, Dalma, David de la Hotel Fm -trupa cu care a participat la Eurovision, tipul cu cojile de portocale, si cred ca mai sunt, dar decat pe astia mi-i amintesc acum. Probabil ca va ridica nivelul competitiei si/sau audientei, dar tot nu sunt de acord, pentru ca mi se pare asa, un pic unfair fata de ceilalti concurenti. Sper sa nu castige vreunul din astia deja cunoscuti. Va las cu unul din favoritii mei, pe langa inca 3, 2 baieti si o fata ; vi-i arat cand ii vom avea disponibili pe youtube ;)).


2 comentarii:

  1. Am remarcat si eu ca multi concurenti deja fac bani in industria muzicala, au ani buni de studii muzicale, unii chiar au cantat cu juratii... O porcarie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mda, e aiurea pentru ca se pierde ideea principala a show-ului

      Ștergere