marți, 11 decembrie 2012

scriu, deci scriu :)) despre Vocea Romaniei

Mai tineti minte faza cu "cant, deci cant, prin baie, pe unde apuc" ? :)) As fi vrut sa v-o arat, mai ales daca n-o stiti deloc ;)). Asa si eu, scriu, deci scriu :)). Tocmai m-am intors de la tv, unde am urmarit Vocea Romaniei. Mi-au placut mai toti concurentii, insa nu toti mi-au ramas in cap ;)). Invitatul de gala a fost trupa t.A.T.u., care a inceput cu piesa asta, primul lor hit care mie mi-a amintit de clipul asta, care, bag seama ca inca mai merge ;))


No, this is not all that I have to say ;)). Mai spun ca cel mai mult mi-a placut Feli, care e aceeasi Feli despre care alteori am spus ca-i naspa. Dar in seara asta, cu melodia care a cantat-o, mi-a placut cel mai mult dintre toti. Hai ca sunt onest, zi tu ca nu ! Va las cu melodia


A, inca ceva : intr-adevar, cu toata admiratia mea pentru Cheloo, Vocea Romaniei se pisa pe X-Factor. Asta e, este ceea ce este :))  Vocea Romaniei e un show mai pro, se simte si se vede de la o posta, cum se zice :)). 

Un comentariu:

  1. Cred ca nu trebuie sa le comparam, pentru ca Vocea Romaniei se bazeaza pe voci bune, pe cand la X-Factor se pune accent si pe distractie, pe genul de spectacol care atrage romanii. ;)

    RăspundețiȘtergere