marți, 11 decembrie 2012

semintele de pin


V-am mai zis eu ca i-am dat like pe facebook andreei raicu. Pe facebook ea face share la site-ul ei. Ultima ei stire este despre semintele de pin. Semintele de pin sunt sanatoase, credeti-ma pe cuvant. Daca nu ma credeti, cautati gradina andreei raicu si informati-va de acolo. Imi plac semintele de pin, sunt bune la gust. Am mancat si eu odata, insa nu cumparate, caci sunt foarte scumpe dupa parerea mea. Din cate imi amintesc, sunt dulci, moi si cremoase, adica placute, intr-un cuvant. S-a intamplat pe vremea cand ai mei se intorceau din Spania, acolo unde incercasera sa atinga un nivel financiar mai bun. Nu au reusit, poate si pentru ca au avut la ce sa se intoarca. E o povestire interesanta, nu sunt sigur in care carte, ori Arta Razboiului a lui Sun Tzu, ori De la idee la bani, a lui Napoleon Hill, ori amandoua :)). Scurta poveste are urmatoarea esenta : ca sa reusesti intr-o lupta grea, trebuie sa-ti distrugi toate caile de intoarcere inapoi, de fuga. Invingi sau mori. Ei au avut la ce sa se intoarca, adica la mine si la un trai decent, desi modest, pe care il aveau. Si-au zis ca nu merita chinuiala. Sunt oarecum de acord cu ei, dar nu in totalitate. Ei bine, cand s-au intors, au adus (printre altele) o punga plina cu seminte de pin, mai exact tatal meu. Lucra la un fel de mosie a unor oameni foarte bogati, pe post de gradinar/ingrijitor. Pe terenul respectiv se gaseau foarte multi pini, si asa a ajuns sa stranga respectivele seminte, si sa le aduca in Romania ;)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu