marți, 22 ianuarie 2013

el camino de focus

Imi plac semineele, am mai zis-o :d. Nu am un semineu acasa, dar imi doresc sa am, atunci cand voi avea si casa. Cu siguranta mi-as monta un semineu, daca as avea spatiu si posibilitate. Sa macar spatiu, si as incerca sa fac un efort, pentru ca ar merita. Dar momentan locuiesc la apartament, si in apartament nu pot pune un semineu pe lemne. Da, pentru ca nu as alege o alta varianta decat cea pe lemne. Probabil ca sunt foarte faine si cele care functioneaza pe   bioetanol, gaz sau electricitate, dar pe mine ma atrage mult mai mult ideea de a vedea cum arde lemnul, de a-i urmari procesul de transformare in cenusa. Tot din acest motiv as alege un semineu cu focar deschis, fara vreo linie de separatie intre mine si focul propriu-zis.  
Pentru ca ma declar fan al design-ului retro-clasic, as alege un semineu nu numai care sa functioneze pe lemne, ci si cu un stil arhitectural clasic sau rustic. Un bun exemplu referitor la ceea ce-mi place il gasim in imaginea de mai jos. Si ma refer nu doar la semineu, care este superb, ci la tot ansamblul pe care il prezint. Vad acolo o viata boema, cu foc deschis, cu carti , cu un fotoliu confortabil din care poti privi fascinanta flacara ce arde in gura semineului, cu pereti impodobiti de tablouri semnificative lipsite de valoare, dar pline de sens. Cine stie, poate intr-o buna zi imi voi vedea visul cu ochii :) 



Cat despre seminee, daca si voua va plac si doriti sa achizitionati unul sau sa aflati mai multe despre aceste frumoase surse de caldura, pline de farmec si bun gust, incercati cu incredere la kaminofocus.ro . Puteti gasi in acest site o gramada de tipuri si modele de seminee, pentru toate gusturile si buzunarele :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu