miercuri, 23 ianuarie 2013

mirese pentru fii lor

Probabil ca majoritatea dintre voi ati auzit de "Mireasa pentru fiul meu", sunt aproape convins, mai ales ca azi  am intrebat un prieten care nu prea se uita la televizor, si chiar si el auzise ;)). Dar exista sansa ca acest text sa ajunga si la cineva care nu stie despre ce e vorba, asa ca ma vad nevoit sa acord cateva cuvinte unei scurte explicari. "Mireasa pentru fiul meu" este o emisiune ce se difuzeaza pe postul tv Antena1 si care are priza mare la doua categorii de persoane : trecuti de 40 de ani -in special femei, si sub 40 de ani - in special barbati, fani ai Mirelei Boureanu, moderatoarea show-ului matrimonial. Ideea este urmatoarea : exista o casa in care, pentru o perioada, exista baieti- potentiali gineri, exista fete- potentiale mirese, si mai exista mamele baietilor- potentiale soacre mari. Emisiunea este un fel de reality show, avand ca scop principal intemeierea unui cuplu solid, care sa se casatoreasca. Premiul pentru perechea castigatoare este substantial, si de regula consta intr-o suma de bani si/sau o luna de miere de vis.
Sincer sa fiu, nu sunt mare fac al emisiunii, dar imi place, recunosc, de prezentatoare :d. Este foarte frumoasa si mi se pare ca are o atitudine si-un farmec aparte, ceva ce face sa poata fi numita o femeie focoasa :)). Mai este si solista de muzica populara ; multi s-ar putea sa o cunoasteti din aceasta lume, a muzicii populare.
Nu stiu cat de real e show-ul, dar daca este real, trebuie sa-mi exprim aprecierea pentru toti participantii, mai ales pentru cei tineri. Eu unul n-as avea curaj sa ma bag in asa ceva :)) sa-mi pun viata personala pe tava, la TV, in fata a milioane de oameni pe care nu-i cunosc. Dar iata ca altii pot s-o faca, si bravo lor ! :)
Daca sunteti fani ai emisiunii si nu va e de ajuns ceea ce vedeti la TV, puteti sa treceti pe net, pentru ca emisiunea are si propriul site web, din care puteti obtine informatii despre concurenti, despre fiecare emisiune in parte, si-n plus va puteti exprima propriile opinii, prin comentarii la articole sau prin comunicare live in sectiunea de chat a site-ului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu