vineri, 25 ianuarie 2013

primul castig la pariuri sportive

Prima oara cand am jucat la pariuri sportive, se intampla pe vremea cand eram in liceu, clasa a 9-a sau a 10-a, nu mai stiu exact. Iar despre prima oara cand am castigat, am o amintire foarte frumoasa. S-a intamplat in anul 2006, in sezonul 2005-2006, care a reprezentat o perioada de gratie pentru fotbalul romanesc in cupele europene, mai exact Cupa UEFA, competitie ce s-a transformat ulterior in Europa League. In acest sezon european am avut 2 reprezentante in fazele elimatorii, pe numele lor Rapid Bucuresti si Steaua Bucuresti. Ambele echipe au trecut mai departe din prima faza, cea a optimilor de finala, dar au avut ghinionul ca la tragerea la sorti pentru sferturi, sa pice una impotriva ceileilalte. Dar pe de alta parte a fost bine, pentru ca astfel eram asigurati de un loc in semifinale.

Desi eram si sunt stelist :), am anticipat o confruntare echilibrata si m-am decis sa pariez pe un scor corect egal, 0-0. Biletul s-a compus din doar doua meciuri, iar al doilea a fost tot un scor corect, pe un meci din Champions League, dintre Arsenal si Juventus. Desi l-am ales a doua oara, Arsenal - Juve a fos primul meci disputat, cu o zi inainte de meciul romanilor daca nu ma-nsel, si a fost un meci absolut superb. A fost meciul care mi-a aratat ca exista fotbal frumos si fara goluri. Plin de ocazii si extrem de disputat, cele doua echipe m-au incantat de la primul si pana la ultimul fluier al arbittrului. M-a tinut cu sufletul la gura, pentru ca aproape la fiecare faza exista posibilitatea sa se inscrie gol, iar eu nu doream acest lucru :)). 

Mai ramanea sa se inregistreze acelasi si intre Steaua si Rapid, si urma sa castig 50 lei. Nu sunt multi bani, dar nici putini, avand in vedere ca am pariat doar un leu si am avut doar doua meciuri pe bilet. Am urmarit meciul romanilor nostri cu biletul in mana, invaluit de suspans, iar deznodamantul a fost unul mai mult decat fericit : am castigat biletul si Steaua s-a calificat in semifinale ; nici ca se putea mai bine de atat :)).

In ultima vreme nu prea am mai jucat la pariuri sportive, in primul rand pentru ca nu prea mai am timp. Dar chiar si asa mai bag cate un bilet, cand se intampla sa ies in oras cu niste prieteni care sunt mari amatori de pariuri ;)). Ei mai castiga, eu nu prea :)) dar nici nu prea bag cu intentia de-a castiga, ci doar sa-mi fac pofta, cum s-ar zice ;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu