duminică, 26 mai 2013

ultimul hotel la care am stat


Ultima oara cand am fost nevoit sa apelez la serviciile unui hotel a fost de curand, acum o luna si ceva, cu ocazia unui curs la care a trebuit sa particip. S-a intamplat in Bucuresti, pe undeva prin zona Bucur-Obor. Am ales un hotel de doua stele, din apropierea locului unde s-a tinut cursul. Am luat o camera dubla, cu doua paturi separate, pentru ca a trebuit sa impart teritoriul cu un coleg. Camera arata ok, insa nu cred ca se ridica la nivelul pretului. Cum intrai, dadeai intr-un hol micut. Imediat la stanga, gaseai baia, iar drept inainte se deschidea incaperea principala, in care pe langa cele doua paturi asezate langa peretii perpendiculari cu peretele cu fereastra, se mai puteau observa un mic dulap de haine, un frigider mic, un televizor modest, 2 noptiere, cate una pentru fiecare pat, si o masuta cu un scaunel minuscul, pe care nici eu, care sunt destul de lipsit de masivitate, n-am avut curaj sa-l testez (glumesc, cred c-ar fi rezistat, dar n-a fost cazul sa-l folosesc). Atmosfera era de camin studentesc, insa de un camin bun, asa cum au fost cele in care am locuit in primii trei ani de facultate. Practic, camera de hotel era pe acelasi model cu fostele mele camere de camin, cu exceptia ca in facultate am avut un frigider si un sifonier mai mari, iar baia era defecta, cum nu a fost cazul si aici la hotel,  din fericire :).

La momentul cand am stat acolo si am facut cursul, a fost ok. Apoi am aflat ca la aceeasi bani, puteam gasi niste oferte mult mai bune, daca intram pe bookingexpert.ro, un site in care puteti gasi  o multitudine de oferte de cazare, nu doar pentru Bucuresti, ci pentru tot teritoriul tarii noastre. Eu am aflat de el de la un prieten, insa ma tarziu, dupa ce ma intorsesem de la Bucuresti. Daca primeam pontul la timp, probabil ca as fi ales sa stau la Hotel Est, intr-o camera de trei stele, la acelasi pret de doua, pe care l-am platit acolo.

Sursa imagine : Booking Expert
In imaginea de mai sus putem vedea cum arata o camera la Hotel Est. Este incomparabil mai buna decat cea de acolo unde am stat eu. Mobila e noua, biroul este decent, si imaginea camerei transmite un spirit de curatenie si bun gust. Data viitoare cand mai ajung prin zona in conditii similare, cu siguranta voi alege sa ma cazez la ei. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu