miercuri, 10 iulie 2013

chill out

Sunt plin de nervi, dar n-am energia necesara sa ma manifest ca atare, asa ca mai mult sufar in tacere. Bine, de fapt m-am manifestat destul mai devreme. Acum sunt chill. Desi suparat, nu mai am chef de cearta. 
Ma enerveaza teribil cand "cineva" vine acasa cu masina de la firma, pentru mie imi trebuie in ultima vreme amarata aia de rabla. Dar nu mai e mult si sper sa rezolv problema asta. Sper ca in curand voi avea si eu rabla mea. 
Si a doua problema e ca sunt super super sictirit sa colaborez cu oameni lipsiti de onestitate,  responsabilitate, echitabilitate si asa mai departe... Si cuvintele astea sunt chiar foarte dulci pentru momentul asta si pentru cum ne-am desfasurat astazi... intr-un cuvant, a fost rau, atat de rau incat salariul nu mai e ceva motivant, si nici acel principiu ca inveti din practica ... 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu