marți, 9 iulie 2013

peripetii la intoarcere

Nu sunt un om prea umblat prin tara. Prin lumea cu atat mai putin. Situatia sta asa din doua motive principale. Pana sa termin scoala (stiu, omul invata cat traieste, dar intelegi tu la ce ma refer), nu mi-am permis, si acesta ar fi primul dintre motive. Iar al doilea motiv este ca acum cand am terminat cu scoala si am un loc de munca, nu am timp aproape deloc si de nimic, desi salariul mi-ar permite cat de cat. 
Cel mai lung drum pe care l-am facut a fost unul de aproape 1100 de kilometri, dus-intors Teleorman - Cluj. Si tot nevoia m-a adus acolo. A trebuit sa merg pentru a-mi ridica diploma de licenta. Dupa cum stiti sau aflati acum de la mine, diploma de licenta o primesti la un an dupa ce ai sustii si promovezi examenul de licenta. Anul a trecut aproape pe nesimtite, si asa m-am gasit nevoit sa ma plimb pana la cluj. o plimbare care a fost doar in mica parte placuta, iar in rest, obositoare. 
Ajuns la Cluj, am gasit un oras foarte placut, pe care as fi vrut sa-l pot vedea mai mult. timpul nu mi-s permis, pentru ca in urmatoarea zi trebuia sa ma intorc la munca, desi era sambata. 
Drumul l-am parcurs cu o masina foarte buna, nemteasca, dar cu toate ca masina era foarte buna, viata a tinut sa-mi demonstreze ca sunt toate fiare, si chiar si cele mai performante se pot strica. 
Eram prin Pitesti, la intoarcere, si deodata au inceput sa se auda nistre troncanituri foarte ciudate. Am decis sa cautam rezolvare, sa nu ne trezim cu probleme mai mari dupa ce trecem de oras, prin vreo zona in care n-am putea rezolva nici macar o problema mica. Si iarasi nevoia a fost cea care a facut sa gasim un service auto modern, care m-a impresionat placut si despre care imi face placere sa va spun si sa vi-l recomand. 
Se numeste AD GARAGE si lucreaza in slujba calitatii. I-am gasit pe google, cautand pe smartphone. Le-am gasit site-ul si-am zis sa mergem la ei, sa ne convingem daca sunt intr-adevar seriosi si mai ales pentru a primi un diagnostic pentru problema masinii noastre. Si int-adevar, am gasit un personal bine instruit si profesionist, cu echipamente de ultima ora. Ne-au rezolvat problema in doi timpi si trei miscari. N-am inteles prea bine ce a avut masina, pentru ca eram foarte obosit, dar important e ca s-a rezolvat si ne-am putut intoarce pe drum destul de repede. Puteti si voi sa apelati la ei, pentru ca au o retea de service-uri foarte extinsa. Intrati pe site-ul lor, si cu siguranta veti gasi toate informatiile de care aveti nevoie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu