marți, 9 iulie 2013

taurul si coarnele

aseara am dormit ok, iar azi de dimineata m-am trezit c-o atitudine complet noua. ma simteam intr-un fel adaptat, ca si cum mi-as fi acceptat "soarta" si ma simteam bine cu ea. dar nu, inca nu-s adaptat, si nici nu cred ca voi reusi sa mentin linia de plutire macar. pentru ca am aceleasi lupte de purtat in fiecare zi, si sunt niste lupte care ma obosesc psihic destul de tare, iar asociat cu programul pentru care nu prea sunt facut, rezulta o  combinatie destul de nefericita. Si ma enervaza teribil tupeul exprimat doar in fata mea, asa, fara sens, pentru ca toata lumea stie ca n-are nicio valoare o astfel de atitudine. daca accepti ce nu-ti convine si doar te vaiti, n-o sa se schimbe nimic, aproape garantat. trebuie sa iei taurul de coarne, daca esti in stare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu