luni, 14 mai 2012

Primii castraveti adevarati pe anul asta

Iata-i. this is the real thing, primii castraveti cu gust adevarat de castraveti, eco direct din gradina mea de la tara.
Tatal meu a facut un solar la tara, unde avem o gospodarie decenta, cu ceva pamant, cu cateva gaini ce dau oua semi-ecologice, muuult mai putin stresate pentru ca au spatiu de manevra din belsug :)), cu pomi fructiferi (corcodusi, caisi, visini, pruni, peri, gutui,nuci) carora din pacate nu prea le merge bine anul acesta, mai ales caisilor, si cu un porc care in acest moment nu exista dar urmeaza a-si face aparitia :)). 
In solarul cu pricina se mai gasesc pe langa castraveti, cateva fire de rosii, ardei, si s-ar putea sa mai fie si altele ca de fapt nici eu nu stiu exact pentru ca n-am apucat sa ajung pe acolo de cand au inceput sa rodeasca aceste comori verzi din solar. Dar am facut si eu ceva, am ajutat la constructia lui, in faza finala sa zic asa, atunci cand facand o treaba simpla dar foarte solicitanta pentru mine, am descoperit inca o data cat de grea e munca fizica. Grea dar buna, pentru ca te face sa te simti in viata ;)). Multumiri mamei, tatalui, bunicii...until now, they're making possible for me. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu