luni, 7 mai 2012

Record killer

Vrei sa simti ca esti in viata, inca ? Iata cea mai buna cale : fa putin sport, misca-te putin. N-o sa te trasformi, de transformat te vei transforma doar daca faci ceva mai multa miscare. Ca sa trec to the point, am mai zis eu undeva prin blogul asta, ca mai fac miscare din cand in cand, pe o bicicleta din aia de fitness. Si azi, dupa ceva vreme, m-a lovit cheful din nou. Pana acum cel mai mult reusisem sa pedalez maxim 45 minute. Ce mi-am zis azi : "daca tot n-am mai facut de mult, hai sa incerc sa dobor recordul ala, ca n-o fi chiar asa de greu" - de aici rezulta ca uitasem cat de greu e sa ajungi la 45 minute. Si mi-am impus sa pedalez 2 ore, 120 minute, 7200 secunde :)). O alegere total neinspirata...pentru ca e al dracului de greu, desi nu poti sa zici ca e vreun mare efort. De bine de rau am reusit sa ajung la 45 si sa egalez isprava trecuta, dar, dar , dar...mai departe a inceput chinul. Pe la minutul 55 imi pierise tot cheful, dar mi-am adus aminte ca George Foreman a dat candva, probabil cand inca mai era in activitate, un interviu in care zicea: "Daca imi inchipui foarte bine ceea ce vreau, atunci nu bag in seama ca ma doare ca sa-l obtin ". Pe semne ca eu nu-mi inchipuiam prea bine ce vreau, caci incepeam sa simt durerea. Insa chestia asta mi-a dat o oarecare putere si mi-am zis: continua sa crezi, continua sa speri, continua sa continui, ca urasti sa-ti propui ceva si sa te lasi pagubas ! Asa am ajuns la minutul 80, de unde a inceput sa fie si mai greu. Amortisem in sa, ma durea fundul :)) si incepusem sa ma enervez un pic, ca aveam senzatia ca cronometrul ma triseaza, mi se parea ca merge in slowmotion si ca ar fi trebuit sa arate mai mult decat vedeam pe ecran.  Dar nu am renuntat, si de bine de rau am reusit si pot sa spun ca sunt putin mandru de asta, pentru ca atunci cand iti propui ceva greu de realizat si reusesti, iti creste stima de sine si prin urmare te simti bine. Conform calculatorului bicicletei, calculator care nu cred ca merge prea bine inafara de cronometru, am parcurs  38 de KM in aceste 120 minute, activitate in care am ars 430 calorii. Am pierdut cam multe calorii pentru cat de slab sunt. Asa ca dau fuga la bucatarie sa le pun la loc ))
PS: Acest experiment nu se va repeta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu