miercuri, 18 iulie 2012

Biografia autorizata S.Jobs, pe ultima suta de metri


Inca ma mai chinui sa termin biografia lui Steven Jobs. Nu de alta, dar am fost ocupat, in sensul de stresat, il ultima vreme, si nu prea mi-a mai ars de citit. Lipsa de timp si stresul au venit din cauza ca am avut o licenta de dat, o licenta pe care, cu chiu, cu vai, si cu o tona de noroc, am reusit s-o trec cu bine. Acum n-am nicio treaba si m-am apucat iar de citit. Mai am putin, cateva zile si e gata, sau poate chiar maine va fi gata, daca imi voi da ceva mai mult silinta. Ma uit c-am ajuns la pagina 598 si parca nu-mi vine sa cred ca am reusit sa parcurg o carte de aceste dimensiuni. E prima mea experienta cu o carte de peste 600 de pagini. Nu ma vedeam in stare, ce era peste 250 de pagini, mi se parea prea mult, prea greu de citit. 
In continuare o sa-ti mai povestesc un pic despre felul de om care era Steve Jobs, aratandu-ti un fragment la care tocmai am ajuns si care imi place, desi admit, pe tine s-ar putea sa nu te impresioneze deloc.
Steve Jobs a fost un rebel inca din copilarie, si a continuat sa fie asa pana la ultima lui suflare. Ajuns la maturitate, isi conducea masina, sau masinile, fara placute de inmatriculare, si parca adesea pe locurile destinate persoanelor cu dizabilitati. Credea cu tarie ca regulile nu i se aplica si lui. Acum urmeaza sa-ti arat fragmentul care se refera la placuta de inmatriculare. Citez : " Jobs a plecat cu Reed in masina sa cu doua locuri Mercedes SL55, in timp ce sotia sa l-a urmat in propria masina, cu Erin. Pe drumul spre casa, a intrebat-o pe Erin de ce crede ca tatal ei a refuzat sa aiba numar de inmatriculare la masina. Ca sa fie rebel, a venit raspunsul. Mai tarziu, i-am pus aceeasi intrebare lui Jobs. Pentru ca, uneori, oamenii ma urmaresc si, daca as avea placuta de inamtriculare, ar descoperi unde locuiesc, a raspuns el. Dar acum cu Google Maps, chestia asta e depasita. Asa ca nu imi pun placuta pentru ca, de fapt, nu vreau.

ps: nu stiu nici eu ce am vrut sa demonstrez cu asta; de fapt stiu, nimic, doar mi-a placut:d
pps: sper ca nu te-a suparat prea tare de ai gasit-o o mare porcarie :)).
ppps: exista fragmente cu muuult mai interesante decat acesta in carte:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu