miercuri, 18 iulie 2012

Mi-e dor de bicicleta

Printre lucrurile pe care mi le doresc, se numara si o bicicleta. Mi-o doresc chiar foarte tare, si in curand, maxim 2 luni de zile, sper s-o am. Dorinta vine in primul din pasiunea din copilarie pentru bicicleta. Tatal meu mi-a cumparat prima oara un BMX de culoare albatru, un albastru metalizat ce era pe-atunci asa-numita culoare originala a BMX-ului. Era o bicicleta mica, de copii pana in 7 ani. M-am tot chinuit o zi intreaga  sa invat sa merg cu rotitele alea menite sa te ajute. Chinuiala mea n-a dat roade. Tatal meu a considerat ca rotitele ajutatoare mai mult ma incurcau, asa ca mi le-a dat jos de la bicicleta. M-a scos pe strada si mi-a dat drumul la vale. Avem casa intr-un mic deal, insa deloc abrupt sau periculos. Asa am invatat sa merg pe bicicleta, mi-am mentinut echilibrul si am inceput sa dau la pedale. Floare la ureche !:). Ceva mai greu a fost la oprire, cand a trebuit sa inlocuiesc frana cu o mica cazatura:)).

Apoi am crescut si aveam nevoie de o bicicleta mai mare. Tot parintii mi-au cumparat o bicicleta normala ca marime, de adulti, un mountain-bike cu cadru feminin cum il numesc multi. Eu consider ca este unul universal, ceva mai comod decat cadrul "barbatesc". Comoditatea a fost si factorul de alegere al cadrului, intrucat eram un mic pitic si mi-a fost mai usor sa ma descurc cu acest model de cadru.
Acum ea e uitata undeva la tara, intr-o portiune a curtii unde strangem chestii din metal care nu ne mai sunt folositoare, pentru a fi duse ulterior la fiare vechi. Din pacate, cam asta e tot ce a ramas din ea, un mic morman de fiare vechi. Ma simt putin vinovat pentru ca am lasat-o sa ajunga intr-un asemenea hal, iar ea mi-a mi-a oferit numai clipe frumoase.
Insa acum e prea tarziu, nu se mai poate face nimic, asadar urmeaza sa-mi cumpar o bicicleta noua. Iata ce as alege momentan, si probabil ca nu-mi voi schimba parerea peste putin timp cand voi avea banii pentru o bicicleta : 
Bicicleta este produsa de o firma respectabila, DHS, contine componente shimano si intruneste destul de bine cerintele mele atat tehnologice, cat si in materie de design. Am ramas in continuare adeptul acestui tip de cadru, feminin. Mi se pare mai comod si de un mai bun gust pentru o bicicleta cum e aceasta, destul de  clasica.  Puteti gasi aceasta bicicleta la un pret excelent, pe  eDepot.ro , inclusa in oferta lor foarte variata de biciclete, oferta menita si capabila sa satisfaca cerintele oricarui client, atat din punct de vedere tehnologic, cat si din punct de vedere al design-ului sau destinatiei de utilizare.

Eu, promit, in curand voi pedala din nou. Fa-o si tu, beneficiile sunt multiple : relaxare in natura, imbunatatirea sanatatii inimii, imbunatatirea aspectului fizic prin tonifierea corpului si pierderea in greutate, senzatia de libertate de miscare pe care ti-o confera, etc.

ps: acesta este un articol sponsorizat, scris cu mare drag, intrucat realmente urmeaza sa-mi cumpar o bicicleta, cel mai probabil chiar aceea din poza. 

2 comentarii:

  1. Multa bafta.

    Ma mira sa vad ca desi stii sa scrii, imi pare ca ai dificultati financiare (2 luni pt o bicicleta?). Imi cer scuze daca nu e cazul.

    Daca esti cat de cat tehnic ai putea aplica pt un job de tester la cele 999 companii IT din oras. Lista o gasesti pe: http://www.lavirgil.ro/lista-firmelor-de-it-din-craiova/

    Spre exemplu, netrom angajeaza mereu:

    http://www.gds.ro/Publireportaj/2012-06-15/NetRom,+locul+unde+angajatii+sunt,+in+primul+rand,+oameni

    Sper ca nu suna a spam.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, mersi mult pentru pont dar am cam plecat definitiv din craiova. Intr-adevar am dificultati finaciare pentru ca tocmai am terminat facultatea si de acum incolo urmeaza sa-mi caut un job, care nu va veni nici asta foarte foarte curand pentru ca voi merge mai intai undeva in practica. Cat despre termenul cu bicicleta, l-am dat asa lung ca sa fiu sigur ca-l pot respecta:)), si pentru ca inainte de bicicleta mai am nevoie si de-un laptop ;)).

      Ștergere