joi, 23 august 2012

ASUS X54C


In cele ce urmeaza va voi vorbi un pic despre noul meu laptop. Unul modest, dar na, atat s-a putut in momentul de fata. Iar in aceste conditii, e super-bine-primit si apreciat. A costat 14 meleoane, si reprezinta una dintre cele mai bune alegeri de produs nou, in marja asta de pret. De ce l-am ales ? Hai sa vedem. Desi primul meu coleg de camera de camin avea un ASUS caruia i se cam rupea filmul cateodata si asta mi-a facut o impresie proasta despre aceasta marca, am citit pe net cum ca acest model ar fi construit in asa fel incat sa se incinga ceva mai greu decat altele. Chestia asta m-a incantat, avand in vedere ca vechiul meu Toshiba care mi-a fost furat din camera de camin se incalzea foarte repede si chestiunea asta se simtea cam naspa, mai ales pe timp de vara. Mai departe am intrat pe un forum si cei de acolo m-au sfatuit ca modelul asta ar fi cea mai buna alegere la acest pret. Le mai aratasem si alte modele, in special un HP care statea foarte bine la capitolul design. Avea taste clichet de care eram foarte entuziasmat inainte sa butonez vreun laptop cu asa ceva. Ulterior am scris un pic pe laptopul unui prieten, laptop cu taste clichet, si nu m-au impresionat deloc, ba chiar le gaseam incomode. Dar, desi sunt constient in continuare ca nu sunt atat de utile in exploatare, inca imi plac foarte mult.  Eram aproape hotarat sa iau HP-ul, in ciuda faptului ca toti recomandau ASUS-ul, pana cand cineva mi-a adus la cunostiinta ca HP-ul are doar un an garantie, si nu doi. M-am gandit ceva timp cat de mult conteaza pentru mine garantia. Am ajuns la concluzia ca are ceva importanta, asa ca am abandonat ideea HP-ului. Asadar am comandat acest ASUS X54C, de pe care scriu si acest articol. De 14 gologani primesti hard de 500 GB, procesor dual-core de 1,6 Ghz, 4 GB memorie RAM ( 2GB on board + 2 GB cadou), tastatura completa, si nu stiu ce as mai putea zice.

Mi-e greu sa spun ce-mi place la el (in afara de faptul ca se gaseste la mine pe birou in acest moment:))), pentru ca desi sunt multumit, nu e ceva care sa ma entuziasmeze. Asadar  o sa spun ce nu-mi place, pentru ca intotdeauna va fi ceva de comentat la un laptop entry-level, ramanand multumit in acelasi timp, pentru ca nu poti sa ai pretentia sa fie fara chichita, si-n acelasi timp sa coste putin. 
La vechiul laptop, aveam o rotita speciala pentru ajustarea volumului. O gaseam foarte utila, mi-ar fi placut sa o intalnesc si la acest laptop. Insa m-am uitat pe la noile modele Toshiba si am senzatia ca pana si ei au renuntat la acest detaliu.
Un alt minus il gasesc la acest laptop faptul care are prea putine porturi usb. Unul singur de 2.0, si inca unul de 3.0. Din punctul meu de vedere, trebuia sa existe cel putin doua usb-uri 2.0.
Referitor la tastatura, e ok ca e completa, avand si taste numerice, dar este cam inghesuita. Mai ales in zona sagetilor. As gasi foarte util ca sa sagetile sa fie un pic distantate de restul tastelor. 
Aspectul exterior este ok per total, desi materialul este unul pe care se observa destul de usor urmele de maini. Cam atat, nu stiu ce sa mai zic, puneti si voi intrebari daca aveti de gand sa luati un model de acest gen  si aveti neclaritati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu