vineri, 24 august 2012

Promisiunea de la 12:29

Salut, buna dimineata ! Sunt treaz , mai treaz decat de obicei. Vom scrie aceste randuri pe ritmurile celor de la Moonlight Breakfast. Draguta trupa, uite un exemplu


Ieri am fost la un fel de interviu, am avut niste emotii din alea uriase, de elefant. Asa sunt eu, mai emotiv, prea emotiv. Ahh ma urasc pentru asta. M-am descurcat si nu prea m-am descurcat, fiind mai mult blana decat zid. Zid :)). Dar e ok, e ok oricum ar fi, azi m-am trezit c-o stare buna. Asa ca nu-mi pasa. Asa ar trebui sa fie normal, sa nu-mi pese atat de mult in acel sens naspa. Sensul bun  al pasarii ar fi ca acest simtamant sa te impinga la actiunea spre un trend pozitiv. N-am reusit niciodata acest lucru, ii smecherie prea mare pentru mine, pare-se. Asadar, prin urmare, e mai bine sa nu-ti pese prea tare. In fine, mi-e foame... De luni (lunea trecuta, 4 days ago) n-am mai mancat deloc carne. Dar n-am realizat mare branza, pentru ca in schimb. m-am indopat cu carbohidrati. Voi manca azi si niste carne, si cred ca voi renunta si la ideea asta cu vegetarianismul ocazional, sau macar o voi   arunca in sertarul pentru mai tarziu. S-a dus naiba promisiunea mea, caci am pierdut toata ideea a ceea ce voiam sa spun, scriind si gandind cele de mai sus. Gandind, nu-i cam mult spus prietene? Poate, cum zici tu.
Hfi-n fine, promit sa nu mai mamanc in camera, la birou, absolut nimic. Principalul motiv este ca urasc firimiturile, si mi-e imposibil sa nu le fac, si atunci cand le fac, mi-e cam greu sa le curat. Stiu, nu spun lucruri prea frumoase despre mine, but, it is what it is.  Hai c-am fugit la frigider, ma duc sa mananc in sufragerie, apoi revin, incercand sa scriu un articol, din care voi castiga o paine, din care voi face milioane de firimituri, sa manance si gandacii de bucatarie, de care se tot chinuie ai mei sa scape. Ei n-au aflat nici pana acum ca de astia nu scapi niciodata.  Dar sunt de acord cu ei, asta nu inseamna ca trebuie sa-i lasi in banii lor:)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu