joi, 23 august 2012

Si-au pus lacat pe banca

Hai sa va spun o chestie demna de toata jena si penibilul pentru cei ce au facut-o. Nu departe de locul unde locuiesc, in fata unui bloc, este o bancuta, care mai nou, a fost ingradita pe o arie foarte ingusta, de un tarc metalic, cu lacat la usa. De fiecare data cand trec spre oras sau din oras spre casa, vad niste tataioci, cum ii numea un prieten, care stau pe banca cu pricina. Era chiar hilara imaginea mosuletilor stand pe banca ingraditi de acel gard, avand in vedere ca pana acum credeam ca altcineva a facut tarcul (pentru ca nu observasem usa cu lacatul). Insa in seara aceasta am trecut pe langa banca si-am observat lacatul pus, si un alt prieten mi-a confirmat ca ei insisi s-au intemnitat, calcand in picioare ideea de libertate si confort (din punctul meu de vedere). Si chiar comunitate, pentru ca vrei nu vrei, nu conteaza ca montezi de unul singur o banca, atata vreme cat o pui p-un spatiu public, e normal s-o poata folosi si altii.  Cat de aiuureaa ! Cat de penibil sa faci asa ceva ! i-am zis prietenului meu. De-acum incolo cred ca voi fi mai degraba scarbit decat amuzat, cand ii voi vedea pe cei care au avut initiativa acestui mod de gandire gresit, total gresit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu