marți, 21 august 2012

Ce face CFR ?

CFR-ul ala cu trenurile sigur va da faliment, si e foarte bine ca se intampla asa, ca sunt prea scumpe biletele raportat la produsul oferit. Odata era canicula si-am platit dublu pentru accelerat in loc de personal (stiu, nu se mai numesc asa dar in esenta tot aia e), cu speranta ca va fi aer conditionat si voi scapa de caldura. Dar cand a sosit trenul, mare mi-a fost surpriza sa constat ca era un vagon de personal, fara aer fara nimic, pus ca si un accelerat. Pai nu e asta una din situatiile care, pe bune dreptate, iti ridica dracii la cap si-ti mareste scarba de tara asta, unde nimic nu e ceea ce ar trebui sa fie ? Este, zic eu...


Hai ca m-am descarcat un pic, desi nu asta era intentia. Pentru ca am deschis acest topic pentru a vorbi un pic despre fotbal. E vorba despre CFR Cluj, care joaca in aceasta seara primul tur din dubla cu Basel, pentru calificarea in grupele UEFA Champions League. 
Cand ma gandesc la CFR Cluj, imi aduc aminte de Becali, care a spus in nenumarate randuri, ca-i uraste pe unguri. Clujul este, daca nu stiai, un oras cu impregnanta maghiara. Cand aud ca el ii uraste pe unguri, parca imi surade si mie putin ideea, la modul involuntar. Numai cand aud ca sunt locuri unde predomina populatia maghiara si ca daca te duci pe acolo nu te baga in seama daca nu stii ungureste, mi se face scarba. Dar sigur,  nu trebuie sa-i bagam pe toti in aceeasi oala. Stiu si niste "unguri" (nu stiu sigur daca erau unguri, dar numele aveau legatura) care s-au purtat misto cu mine, si-au mers chiar pana departe, foarte departe de cat as fi meritat eu, practic de la o extrema la alta. Una peste alta, urez bafta echipei din Cluj in meciul din aceasta seara. Prima oara cand am aflat ca au picat cu cei de la Basel, am zis ca le vor da astia cu terenul in cap. Dar   elvetienii au pierdut cativa jucatori foarte importanti pentru ei, asa ca sansele sunt egale. Bafta, cel mai b...roman sa castige :)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu