luni, 10 septembrie 2012

Fitness haotic

Fitness haotic inseamna ca te duci la sala fara sa stii prea mult despre chestiunea asta, si faci si tu pe-acolo ce te taie capul :)). Asta am inceput eu sa fac de azi. N-am sa ma iau prea tare in serios, asa cum am vazut azi ca faceau unii. Din pacate pentru ei, o faceau mai mult in necunostinta de cauza, lasandu-se ghidati de unii si altii. Sunt multi de genul asta, multi care ajung sa se creada profesori. Iar altii putin naivi, se incred foarte tare in ei. Desi nu le doresc, s-ar putea sa-si faca coloana mai varza ca a mea. A mea e varza, n-ar trebui sa merg deloc la sala. Dar imi place chestia asta, sa ma misc putin si sa ridic greutati, pe masura mea binenteles, si sa fac putina febra (musculara), care acum la inceput cu siguranta nu va fi putina :)). Dar e ok, imi place pentru ca ma face sa ma simt in viata. Asa ca am ales sa nu-mi pese de ce mi-a zis doctorita de la Herculane (ca n-am voie), si mi-am impus sa nu fortez prea tare si sa fac doar exercitii in care coloana are sustinere sau nu este foarte solicitata sau expusa accidentarilor. E o vorba, mai bine sa te uzezi decat sa ruginesti. Asta am ales si eu. Sper sa ma tina ceva vreme gandul asta :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu