marți, 11 septembrie 2012

Ruga mi-a fost ascultata ! Insa doar putin

Doar putin, dar un putin care reprezinta un progres urias, desi inca exista muult loc de mai bine, mult mai bine. Ma vaitam acum vreo 2-3 luni de notificarile pentru comentarii la blogspot. Recent am observat ca in sfarsit li s-a parut si lor ceva in neregula si au schimbat. Poate ca era bine sa le dau un mail sau ceva, sa-mi acord si eu niste merite :)). Dar nu e cazul, m-am rezumat la a ma vaita doar, in mini-articolul cu pricina. 
Ma bucura foarte mult aceasta schimbare, care dupa cum spuneam, e mica dar reprezinta un mare progres, din punctul meu de vedere. Acum esti anuntat mult mai uman ca ai un comentariu, nu cu  trei puncte de suspensie, ceea ce era oribil, mai ales pentru unu' care primeste comenturi din joi in pasti, si nu vrea sa le rateze si pe alea :)).
Cam asa arata acum notificare din panoul de bord, adica iti scrie foarte clar ca ai un comentariu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu