joi, 27 septembrie 2012

Biroul de blogger

Haideti sa va descriu un pic imaginea biroului meu din acest moment. Este un birou clasic, de calculator, de culoare maro. Pe el se gasesc urmatoarele : in partea stanga, laptopul de la care transmit acum. Un laptop aproape nou, dar de buget redus, de la marca Asus. Momentan e mai mult decat suficient, imi fac treaba foarte bine cu el. In partea dreapta am un sistem audio 2.1, care scoate un sunet destul de bun, pentru atunci cand simt nevoia de ceva mai mult decat difuzoarele laptopului. Tot in dreapta mai poti observa, prin ochii mintii tale, un pahar si o sticla de apa, un telefon varza dar destul de util inca, un ceas, un portofel cu prea putini bani in el, o telecomanda de lustra care uneori e useless, doua capace de pahare de la Ciuc, o cutie de pixuri in care de regula nu gasesti un pix in firea lui, o lumanare neparfumata, un deodorant (cel mai bun), un tub de Diclofenac pentru genunchii mei, un baton de cereale care probabil va fi aruncat la caini decat in burta mea, si mult mult praf si uneori si resturi de mancare, ca de regula mananc la birou, desi am zis eu ce am zis ,odata, mai demult:)). A, si inca ceva, per total asa, o imagine de ansamblu cu mult prea multe fire.  Cam asa arata biroul meu. 

Am scris randurile de mai sus la initiativa blogalinitiative.ro. Este o campanie lansata de Mobexpert, firma ce are curiozitatea sa afle cum arata sau cum v-ati dori sa arate biroul vostru. Puteti sa-i gasiti si pe facebook.

V-am zis cum arata biroul, dar ceea ce am, as schimba daca as putea :d. Am gasit chiar la Mobexpert ceva ce se incadreaza in gusturile mele ;)) Arata cam asa 


2 comentarii:

  1. Ce multe ai pe birou:) Poate ii faci si o poza:)
    Multa bafta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multam :) din pacate sau din fericire , intre timp s-a schimbat putin decorul, a facut mama curat :))

      Ștergere