sâmbătă, 27 octombrie 2012

ce e mai usor de zis ? te iubesc sau am incredere in tine ?

O fata frumoasa a postat pe facebook ca e mai usor sa spui "te iubesc" decat "am incredere in tine". Initial n-am fost de acord, replicand cu ideea ca daca e s-o spui cu adevarat, e la fel de greu si una, si cealalta. Apoi un tip s-a plans ca n-ai cui sa mai spui "te iubesc" sau "am incredere in tine", lumea fiind in mare proportie imbibata de materialisti. Am replicat, nu la materialism, ci la "n-ai cui" cu ideea ca tehnologia isi poarta mare parte din vina, pentru ca s-a interpus prea mult intre oameni, creandu-ne un mare deficit de socializare veritabila, acele raporturi in care ne stragem mana, ne privim pe viu, creand un flux de care internetul nu este si nu va fi niciodata capabil...
Parerea ei a ramas neschimbata, iar eu tindeam sa mi-o mentin la randu-mi, pe-a mea. Pana in momentul cand m-am uitat la poza ei si am observat ca e frumoasa. Asta m-a adus cu picioarele pe pamantul ei, fiind nevoit sa-i dau dreptate in cele din urma. Gandindu-ma la frumusete (a ei si a altora), mi-am dat seama ca e mult mai usor sa te indragostesti si sa spui "te iubesc" decat sa spui "am incredere in tine", declaratie ce presupune cunoastere, un proces de mai lunga durata dupa parerea mea. Asadar, eu zic ca e mai usor sa ajungi sa simti te iubesc-ul si chiar sa-l spui :). Tu ce crezi  ? :d

Un comentariu:

  1. De spus este foarte usor. Greu este sa simti cu adevarat asa ceva, sa ai incredere deplina intr-un om, pentru ca de cele mai multe ori avem incredere in oamenii pe care ii iubim.

    RăspundețiȘtergere