joi, 25 octombrie 2012

voi ce aveti de vanzare ? :)


In cele ce urmeaza va indemn sa ganditi pragmatic si sa valorificati lucrurile pe care nu le mai folositi. Veti castiga din cel putin doua motive : financiar si din punctul de vedere al confortului. Cu siguranta o suma de bani in plus nu strica nimanui, iar eliberarea unor spatii care depozitau lucruri inutile este benefic pentru confortului unei locuinte.

Cu siguranta ai o gramada de lucruri cu o buna functionalitate, dar pe care nu le mai folosesti din varii motive, de exemplu pentru ca ti-ai luat ceva mai nou, mai la moda, sau poate ca te-ai lasat de o activate sau alta, ce-ti cereau anumite scule sau o anumita vestimentatie, etc. Ei bine, e si pacat sa nu le puneti la dispozitia altor oameni, capabili sa le redea menirea si utilitatea, aducand in acelasi timp si-un bonus in buzunarul dumneavoastra :).
Tot ce trebuie sa faceti este sa intrati pe acest site de anunturi gratuite, sa va inregistrati si sa va puneti in vanzare produsele. Daca aveti multe, le puteti organiza intr-un magazin online, pe care il puteti customiza dupa bunul plac, in limita optiunilor posibile. Puteti opta pentru pret fix sau licitatie. Eu unul as merge pe licitatie, intrucat nu prea imi place sa risc.
O alta optiune interesanta a site-ului este aceea ca va puteti promova produsele prin articole despre ele, scrise in blogul sau. Mi se pare o modalitate faina de promovare, mai ales pentru produsele unice, vechi, cu istorii frumoase in spate.

Eu unul deja mi-am amintit de doua articole vestimentare in stare foarte buna, pe care nu le mai folosesc. Este vorba de un tricou cu AC Milan pe care nu l-am purtat niciodata si o geaca de iarna pe care am purtat-o foarte putin. As vrea sa vand tricoul pentru ca nu mai sunt fan AC Milan, iar geaca pentru ca am ajuns la concluzia ca n-o pot purta, pentru ca am cumparat-o prea mare...
Cu prima ocazie, adica atunci cand voi avea ceva mai mult timp liber, le voi face poze si le voi inscrie in sectiunea de haine, cu speranta ca voi reusi astfel sa-mi eliberez sifonierul si sa castig in acelasi timp si ceva bani de buzunar :) Faceti si voi la fel, pastrarea lucrurilor inutile aduce o energie negativa, pe care n-o doriti :p

2 comentarii:

  1. Eu am dat tot ce aveam unor vecini, care nu o duc prea bine. :-P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai facut un gest foarte frumos :) sper ca voi face si eu astfel de gesturi intr-o zi. dar mai intai trebuie sa cunosti oamenii, ceea ce mie nu imi iese prea bine ...

      Ștergere