vineri, 30 noiembrie 2012

cam asa ceva, cu soare

Inainte de toate, propun sa ascultam impreuna aceasta minunata melodie, stairway to Heaven. 


O melodie frumoasa, la fel ca ziua de azi. A fost o zi cu soare, fara vant si fara dinti, un soare calduros, parca de primavara. Prima oara in ultimele 2-3 saptamani cand n-a fost nevoie de foc si nici macar de geaca. Cam asa a aratat soarele meu


Si cam asa arata o frunza care mie mi s-a parut interesanta :))


Ajuns acasa, patul m-a atras ca un magnet. E o chestie obositoare munca asta, chiar daca nu dai la propriu toata ziua la tarnacop. Somnul a incercat sa ma fure, dar nu i-a iesit. Gandurile ca trebuie sa fac dus, sa mananc ceva, sa vad meciul, sa mai citesc un pic, nu l-au lasat si l-au indemnat sa bata la usa ceva mai tarziu, moment in care il voi imbratisa cu placere :)  

Tot azi, cand ma indreptam spre casa, de la munca, m-am intalnit cu un fost coleg, de generala. M-am bucurat sa-l vad, insa nu prea m-am bucurat sa constat, dupa ce ne-am despartit, ca aveam fermoarul de la pantaloni desfacut. Nu de alta, dar mai era si cu o fata :)). Fermoarul e de vina, sau pantalonii care atunci cand sunt purtati ficsi, adica cu un extra layer intre ei si pielea mea ;)), li se desface fermoarul foarte usor. M-am simtit putin ciudat, insa nu penibil. Iar acum cred ca si ciudatenia mi-a disparut. Si pentru una, si pentru alta, ce rost ar avea sa le simt ? Ar putea schimba ceva ? Eu zic ca nu, ba chiar m-ar influenta negativ, lucru pe care nu-l doresc, desigur. Nu, n-am chef sa-mi amarasc viata cu asta, pentru ca uite, cum rar mi se intampla, in acest moment, am chef sa zambesc :)

Cam astea sunt gandurile mele pentru ziua de azi. Ma duc sa mananc, apoi sa vad meciul. Poate ca ar fi trebuit sa incep cu dusul, dar adevarul e ca il las pentru mai tarziu, sperand ca n-am sa-l uit :)) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu