duminică, 4 noiembrie 2012

smulsa din visele mele, cu carti si fara canapele :))

Hai sa mai visez putin, ca nu ma costa nimic. Despre sufragerie, camera de zi, un adevarat lux in ziua de azi, mai ales daca vrei s-o ai exact asa cum ti-o doresti. Visez la un design neo-spartan rudimentar pardon, cuvant pe care am senzatia ca eu l-am inventat :)).
Cel mai important principiu care va guverna aceasta incapere este ca in ea dormitul va fi interzis. Ma refer in principiu la postura de intins, culcat. Pentru asta si pentru dormit, exista paturile si dormitoarele.  In acest sens, in sufragerie nu vor exista canapele. Paturi nici atat :)). Doar scaune si fotolii. Si o biblioteca, neaparat o biblioteca. Are Patapievic o idee in care cred, sau imi place, desi pe el nu prea il suport. Spunea ca o colectie de carti influenteaza un om in bine si numai prin prezenta lor fizica intr-o biblioteca, fara sa fie citite. Asadar, neaparat in sufrageria asta despre care vorbim, ar exista o mica biblioteca, asezata la loc de cinste in arhitectura camerei. Dar nu neaparat pe motiv ca doresc aerul acestei influente culturale de o mai mica sau mai mare calitate (totul are masura, cu exceptia prostiei), ci mai ales pentru ca imi plac cartile.
Pe langa citit sau studiat, in camera asta s-ar mai putea bea, fuma, asculta muzica, urmari meciuri, si altele, cu exceptia dormitului ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu