sâmbătă, 27 aprilie 2013

masinile, bucurestiul si ratacitul

Acum doua saptamani, am fost in Bucuresti, sa fac un curs. Ceva tehnic, de protectie si securitate la incendiu. Cursul a durat trei zile, iar eu am reusit frumoasa performanta de-a ma rataci in doua dintre ele. Dar a fost bine, caci cu una din ocazii, am aflat cum se ajunge de la Bucur Obor la Vitan. Ajuns in Vitan din intamplare. am zarit targul de masini, care mi-a cam facut cu ochiul. Timp aveam, asa ca m-am decis sa colind putin, sa vad ce preturi mai sunt la masini, si daca as putea gasi ceva convenabl, ieftin si bun. 

Imi doresc de mult o masina, dar inca nu mi-o pot permite. Insa la momentul de fata, diferenta este ca sunt destul de aproape. Ma gasesc intr-un stadiu in care pot sa-mi fac planuri, iar daca lucrurile decurg la fel ca in ultima vreme, ele se vor si implini. Tinta mea e sa-mi iau o masina intre 2000 si 2500 de euro, cu tot cu taxa de inscriere, denumita mai nou, timbru de mediu (aceeasi Marie, cu alta palarie :)).) 
Cel mai mult mi-ar placea un Opel Corsa, din jurul anilor 2000. Este Opel, o marca fiabila, nemteasca, destul de ieftina la piese, si are motor mic si economic - idee ce-mi surade foarte tare, avand in vedere ca nu ma dau banii afar' din casa, si nici maniac de viteza nu sunt. 

In targ nu prea am gasit mare lucru. Erau doar cateva Opel-uri de genul asa, dar mi s-a parut ca banii care se  cereau pe ele, erau prea multi. Asa ca am decis sa ma interesez si pe net. Netul, ce ne-am face fara el ! :)

M-am indreptat spre vitan-auto.ro, la recomandarea unui prieten. 
Dupa o scurta plimbare prin site, am descoperit ca acest site este de fapt, varianta online a targului fizic din Vitan. Imi place ideea, tocmai pentru ca sunt multi ca mine, care nu pot sa ajunga in targ sambata si duminicam, atunci cand e plin. Eu am fost in timpul saptamanii, si era cam gol. De aceea este foarte bine ca de acum incolo au si varianta online, sa poate ajunge toata lumea la ei, intr-un fel sau altul :).  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu