duminică, 10 iunie 2012

3SE s-a reunit la RMA 2012

Pe 8 iunie a fost Romanian Music Awards 2012, la Craiova. Intamplarea a facut sa fiu si eu pe acolo. Si-am avut parte de o super-mega-extra SURPRIZA. Cei de la 3SE, adica Viorel, Mihai si Laurentiu, s-au reunit, am senzatia ca doar pentru aceasta ocazie, si au cantat pe scurt cateva din piesele lor cele mai cunoscute. Mi-a placut ataaat de mult, am fredonat si-am aplaudat la toate piesele lor, am fost un alt eu intr-o alta lume, in general fiind un individ foarte rezervat in exteriorizari. Dar nu-mi pasa, caci eram foarte fericit. Sunt fan 3SE de mic copil, de cand s-au lansat acum multi ani la festivalul de la Mamaia daca nu ma-nsel, atunci cand au si castigat trofeul cu piesa Ai plecat. Inca mai tin minte : "Ai plecaat, si multe nopti am plans, Ai plecaat, fara nici un cuvant..." Minunat, ar fi foarte frumos sa se reuneasca macar pentru niste concerte pentru fanii lor care inca ii pastreaza in suflete. Mi-ar fi placut sa cante si melodia Te voi pierde, dar a fost mai mult decat ok si fara :).  Iata prestatia lor de la RMA 2012 : 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu