marți, 12 iunie 2012

Vodafone si Impreuna


De fiecare data cand vad clipul asta, nu-mi trece prin cap ca e o campanie Vodafone, desi tot de fiecare data, aflu la sfarsit ca e o campanie Vodafone. Si cred ca mi se intampla asta din cauza ca acest clip e mult prea bun pentru o astfel de campanie, de publicitate Vodafone. Asa, sa trec la subiect. Vodafone realizeaza o campanie pe bloguri cu sprijinul blogalinitiative.ro. Premiile sunt 3 la numar, unul de 200 de euro si inca doua de 100 de euro. Trebuie sa recunosc, mi-ar place si mie macar 100 de euro, dar tot eu recunosc, ca nu-mi dau nici macar eu prea multe sanse de castig. In primul rand pentru ca blogul meu n-are trafic, si in scepticismul meu cu corectitudinea campaniilor pe bloguri, am senzatia ca nu conteaza in primul rand continutul pe care il oferi, ci traficul pe care il faci, valva pe care o produci, daca ai la cine sa o produci. Si in al doilea rand, cei de la Vodafone pun o intrebare la care eu nu prea am un raspuns prea frumos pentru ei, cred. Intrebarea este urmatoarea : "Cu cine simti tu ca esti IMPREUNA in blogosfera ?".Mai trebuie sa nominalizez si prietenii mei din 2.0 cica. Prietenii mei din blogosfera inca nu exista, asa ca momentan ma gasesc impreuna doar cu mine insumi. Ii citesc pe cativa dar probabil ca nu vom deveni prieteni niciodata. Asa sunt eu, mai pesimist. Prietenii mei cei mai buni din net sunt Google, Facebook, si YouTube. Ei bine, cu acest raspuns, cred ca sansele mele de castig sunt infime.
Mai departe o sa comentez putin clipul in sine. Hai sa raspundem la intrebarea "Suntem multi, sau am ramas putini ?" Suntem suficienti, dar inca nu avem puterea si curajul de-a ne strange mainile si de-a forma un zid, strigand in gura mare "Pe aici nu se trece, nu asa !". M-am inclus, dar s-ar putea sa nu fac parte din aceasta mana de oameni. Nu ma simt 100% demn. Cifrele spun ca suntem cu doua milioane mai putini. Pai pentru ca desteptii fac cariera si nu fac copii, iar tampitii care fac copii pe banda rulanta sunt tot mai putini, ca mor de foame in ultima vreme in tara asta. Dar sufletul ce spune ? Ca da, mai exista si oameni buni, mai putin studentii aia care nu pleaca din provincie. Pai ce sa faca nenica in provincie ? Nu-i condamn deloc ca pleaca. Mai exista oameni buni si chiar eu as fi unul din taximetristii aia care nu te intreaba unde mergi inainte sa deschizi usa:)). De asemenea mai exista familii nu neaparat ocupate care isi fac timp, ci familii bune care nu si-au uitat principiile, pentru ca unul din principiile care desemneaza cu adevarat o familie este acesta: familie = a fi impreuna.
..."Stii si tu cativa, prietenii tai stiu si ei cativa, colega ta stie si ea cativa, copii tai stiu cativa, iar parintii tai, stiu si ei cativa. Asta inseamna ca nu suntem chiar atat de putini". Degeaba, daca nu ne strangem mainile...

ps: multumiri vodafone si blogalinitiative pentru sansa de a nu castiga 100 sau 200 de euro. Am facut articolul pentru ca imi place clipul, nici decum pentru premii, din moment ce nu reusesc sa-mi vad sansele nici la microscop. Toate bune, pe data viitoare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu