duminică, 10 iunie 2012

Marlboro Gold Fine Touch



Cineva (banuim cu exactitate cine) imi recomanda in articolul despre Sobranie Gold sa incerc Marlboro Gold Touch. Cica ar avea un gust ciocolatiu, ar fi  mai subtiri -dar nu slim- decat tigarile obisnuite si la fel de slabe ca Dunhillul Albastru. Cel putin asta alb e chiar mai slab de atat. Eu unul nu am simtit acel gust ciocolatiu, dar mi-au placut. Tigarile sunt fine si usoare, avand gudron 4 mg, nicotina 0,4 mg si monoxid de carbon 0,4 mg. Sunt in genul Dunhillului fine cut, dar mai scurte si o idee mai subtiri. Da, inca raman cu fascinatia mea tampita fata de tigari ; si n-o sa mai inchei cu angajamente aruncate-n van. Nu mai zic daca o sa mai fumez sau nu, sau pana cand si cum. Ramane de vazut...







8 comentarii:

  1. Salut! Eu incercam sa-ti zic de Marlboro Gold Touch (cele care au pachetul negru), nu astea Fine Touch. Ti-am vizitat blogul de curiozitate, sa vad daca le-ai incercat si pe astea. Oricum, subiectul este o tampenie, e urat sa indemni pe cineva sa fumeze. Numai bine!:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e mult spus ca indemn la fumat, cand doar imi spun parerea, despre un produs sau altul. Oricum ma bucur ca te-am inteles gresit, sunt mai bune astea :)). am mai spus-o si nu ma deranjeaza s-o repet, chestia cu indemnatul e nula, atata vreme cat nu esti tentat s-o faci. Pe de alta parte, cand ti-a intrat pofta,curiozitatea, cheful in cap, nimic nu te mai poate opri. ps: urat sunt si eu :))

      Ștergere
  2. Atunci astept post-ul cu Marlboro Gold Touch:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ok, cu proxima ocazie de cumparare a unui pachet de tigari;))

      Ștergere
  3. de la Marlboro cele mai bune sunt Gold Advance, mult mai bune decat Touch si cam cea mai buna alternativa la Dunhill albastru (sau invers)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de astea e prima oara cand aud ;)) poate vor fi si ele incercate intr-un viitor mai mult sau mai putin curand :))

      Ștergere