miercuri, 6 iunie 2012

Un ou a baut un bou. Si-a iesit un dinozaur

Undeva, candva...
Ba ne-o mai tine mult astia ? am tren la 4 jumate. Ba pai zicea ca ne tine mai mult decat de obicei. Cat a tinut data trecuta ? Pai vreo doua ore. Au trecut deja vreo doua ore jumate. Ne-o mai tine maxim o ora, sper. Trebuie s-am timp sa ajung la gara linistit. Daca depaseste o ora eu imi bag picioarele, plec. La si jumate plec. Ba nu, la fara zece plec. Cum ma, pleci asa ? In timp ce ei... Pai ce-are ma ? Aia n-au plecat asa ? Pai da ma dar vorbeam despre tine acuma. Da ma, nu pot sa te contrazic. Hai ca s-a terminat, mai repede decat ma asteptam. Astia au predat pereti. Sau mai degraba au predat peretilor. Nici nu cred c-avem pereti. Da ce ma ai vazut tu casa fara pereti ? Avem, n-are cum. Ba suntem doi boi si jumatate, ca m-am uitat eu acuma peste nshpe zile si-am aflat c-avem zidarie de beceauri. Sa ne-ntelegem, eu sunt ala mai bou. Hai ca te las, salut.
Drept, stang, drept, stang. Iata gara. Ma duc sa-mi iau bilet. Virez la stanga. Dar stai, ca n-am chef sa ma intalnesc cu proas...doamna  aia cu care m-am certat data trecuta. De ce m-am certat ? Pai m-am tipat la ea ca trebuie sa fie amabila cu mine, ca ia bani si ca sa fie amabila. Stii ce mi-a zis ? Ca banii ii luam noi, astia de la medicina. Nu sunt la medicina cucoana. Scrie altceva acolo. Stii ce mi-a zis ? Mi-a zis ca-i mai rau. Vorbea prostii, dar nu pot s-o contrazic prea tare. Doar ca nu noi luam banii aia. Stii tu care. In fine, fac la dreapta, mai e o casa de bilete s-aici, c-o blonda de mult apusa. Imi iau bilet si ies afara. Trebuie s-astept jegul ala de tren. Ma proptesc intr-un fel de balustrada. Uite-o p-asta. Sacosa e mica, dar trage cam greu de ea. Ai nevoie de ajutor ? Lasa ca te descurci si singurica. Mai bine ma uit eu la asta din dreapta care e atat de buna incat ramai blocat in fundul ei. E a doua oara cand o vad. Data trecuta era si cu fiso, un baietel de vreo 4-5 ani, un copil foarte reusit, cel putin estetic. La cap si daca esti bun nu conteaza, ca stricaciunile vin mai tarziu, daca vin. Inca o data ma uit la degetele ei. Nu zaresc niciun inel nici de data asta. Oare n-are barbat ? Ce bou ar lasa o femeie ca asta ? Un mare bou.
Ma urc in tren. E plin de jegosi. Miroase. Pute.  Dar nimeresc bine, cu niste oameni ok. Mai putin femeia cu mustata. Ihhh...not nice. dar nu conteaza. Mi-e somn. Si-o sa visez ceva misto : eram frizer si venea una la mine sa-i rad mustata. Cu placere. Somn usor. Voi vedeti-va de adidasii vostri in continuare. Ma trezesc singur. Totul e in regula, catrafusele sunt intacte. Ma bag la geam, sa vad pe unde sunt.  Oprim. Hmm, cred ca aici trebuie sa coboare tipa aia buna. Dar nu se vede nicaieri. Uite-l si pe pustiul ei. Da, e pustiul ei. Si ala cred ca e taso. Stiam eu, stiam eu ca exista si el. Dar ea n-apare. Si pleaca trenul. Si ma uit cum ma-ndepartez de ei, ei care o asteptau pe ea. Dar ea intarzie s-apara. Hmm, e ceva dubios in treaba asta. In fine, mi-e somn. Somn usor.   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu