joi, 13 septembrie 2012

Amintiri din facultate


Una dintre amintirile mele frumoase din facultate (nu sunt prea multe) este aceea cand eram in vizita, in camin, la unul din colegii de facultate cu care am reusit sa ma si imprietenesc. Un om bun, un tip de treaba. Asemenea si prietena lui. Nu mai stiu exact ce faceam, dar in principiu stateam de vorba. La un moment dat le-am zis ca auzisem despre un nou sortiment de tigari. Pe-atunci imi intrasera rau tigarile in cap (inca mai sunt acolo, in cap:)).). Eram foarte dornic sa incerc cat mai multe dintre cele care imi starneau curiozitatea. In general erau tigari considerate mai bune, mai fine. Le spuneam atunci despre Marlboro Blue Ice, niste tigari mentolate recent aparute pe-atunci. I-am facut curiosi pe amandoi (eu eram deja), insa mai mult pe domnisoara, care este cel mai inrait fumator dintre noi trei, si mai ales fana a tigarilor mentolate. Urmatoarea decizie a fost sa ne si satisfacem aceasta curiozitate. Ne-am combinat la bani si am mers sa cautam un pachet din acela. L-am gasit. Am fumat cate o tigara din pachetul cu pricina, si cu totii am fost putin impresionati. Le dadeau clasa celorlalte tigari cu click de pe piata (Kent). Erau mult mai bune, dar ulterior eu m-am lasat de ele, pentru ca imi provocau o tuse foarte aiurea.

Asa, dupa pufuiala :)) prietenul meu a fost convocat de niste vecini la un poker. Eu am zis ca nu vreau neaparat sa joc, pentru ca, ghici ce, nu stiam :)). Dar pana la urma am jucat si eu, si chiar m-am simtit bine facand asta. Ma invatau ei cam ce trebuie sa fac. Stiti vorba aia, cu norocul incepatorului ? De obicei, incepatorul are un noroc chior. Asa s-a intamplat si la mine, si de vreo doua ori (s-ar putea sa gresesc, stiu sigur doar de una:)).) am iesit pe locul doi, performanta extraordinara din punctul meu de vedere. Mi s-a mai intamplat faza cu norocul incepatorului nu doar atunci, la poker, ci si la pariuri sportive, sau pacanele :)). A, stai ca mi-am mai adus aminte de o chestie. Cand eram mai mic, ma invata un vecin sa joc poker din ala cu toate cartile (pana acum a fost vorba despre Texas Holdem). Ghici ce mi-a picat la prima mana ever ? O chinta royala :)).

Seara (noapte de fapt) s-a incheiat cu o gustare de la un fast-food pe care nu-l recomand, desi am mancat de multe ori de acolo :)) (MG-Craiova- ala cu verde :)).)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu