joi, 13 septembrie 2012

Ready to go


Astazi am un motiv de fericire. Am gasit film foto pentru Smena 8M, aparatul foarte vechi pe care vi-l aratam  acum cateva zile. Intamplarea a facut sa am unul din momentele in care nu sunt bou, si am intrat intr-un magazin in care credeam ca n-o sa gasesc, pentru ca scria laborator foto digital. Insa am avut momentul ala de gandire corecta, cum ca nu strica o intrebare si ca daca vrei sa gasesti, trebuie sa cauti, mai ales prin oameni, prin intrebari adresate lor, nu prin cascat ochii prin vitrine doar doar poate vei zari ceea ce cauti. Uneori merge si varianta din urma, dar de cele mai multe ori, nu merge. Asadar am intrat in magazin si l-am intrebat pe tipul de acolo. Si surpriza ! am gasit chiar la el. "Avem, 9 lei" mi-a zis. " O super, cu placere ! :)) " i-am sau mai degraba mi-am zis :)). Am luat unul si uite-asa m-am intors acasa putin mai fericit. Se pare deci ca experimentul meu va fi realizat :d. Acum trebuie doar sa ma gandesc la ce anume vreau sa pozez. Dar indiferent de ce anume voi imortaliza, sper sa iasa cateva poze ok, sa pot sa vi le arat si voua. Daca vreti sa propuneti vreo tema, vreun subiect, sectiunea de comentarii va asteapta cu bratele deschise :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu