miercuri, 26 septembrie 2012

de ce e buna muzica clasica


Sau mai buna decat muzica de duzina, mai conventionala sa-i spunem. Pai, muzica clasica e mai buna pentru ca nu are cuvinte, si in general, marile opere, desi au suisuri si coborasuri in tonalitati, pastreaza un ton relaxant. Si faptul ca e lipsita de cuvinte, aduce un mare avantaj : nu-ti alunga gandurile, te lasa cu ele, intr-un fundal in care poti pune ordine in ele, poti gandi limpede, pe un fond relaxant... Sau cel putin asta am simtit eu azi, cand am venit iar foarte obosit, am lovit play-ul unei compilatii de muzica clasica, m-am pus in pat si-am inceput sa gandesc ceva mai limpede si mai onest fata de mine insumi. Ceva de genul : daca iese bine, e ok si  as vrea sa fie ok, dar si daca nu iese atat de bine incat sa fie ok, pe bune, chiar nu e o tragedie ;)). I'm off, noapte buna ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu