joi, 13 septembrie 2012

Dragoste de tata


In aceasta seara, la Sinteza Zilei, Mihai Gadea a prezentat in incheierea emisiunii sale acest clip, drept dovada ca un tata (sau mai bine zis un tata adevarat ? nu stiu, alege tu) face orice pentru copilul sau. Intr-adevar, o pot vedea si eu ca o dovada suprema de dragoste pentru copilul tau, insa totodata, mi se pare trist. Cu siguranta ca acest barbat din imagine isi iubeste enorm baiatul. Dar mi se pare ca e o chestie de prea mare chinuiala pentru baiat, cu un scop pe care nu stiu, nu prea il vad chiar asa de clar. Mi se pare o chestie super-extrema, dar nu stiu, poate ca baiatul i-a marturisit mai demult ca-si doreste foarte tare sa aiba parte de aceasta aventura, inainte sa moara. Spun mai demult, pentru ca mie mi s-a parut intr-o stare extrem de proasta, in care nici nu cred ca mai putea vorbi... E trist, e trist ca unii oameni au parte de suferinte cumplite, iar multi dintre noi, perfect sanatosi in comparatie cu ei, nu stim sa apreciem viata cu adevarat...

De fapt, tocmai m-am lamurit, pentru ca intre timp am citit descrierea clipului si iti spune acolo care-i ideea. Nu ca ai avea nevoie, dar hai sa-ti fac totusi o scurta traducere a ceea ce contine. Se pare ca baiatul poate sau putea vorbi. El l-a intrebat odata pe tatal sau daca e de acord sa participe impreuna la un maraton. Acesta a zis da, desi era cardiac. Provocarea reusita se numeste Ironman, si este cel mai dur triatlon (alergare,inot, bicicleta) din toate timpurile. Da, acum sunt doar impresionat, mi-a disparut tristetea cand am aflat cu certitudine ca baiatul a cerut asta :). Minunat, realmente minunat ! si revin la vorba aceea, ca simt ca mai trebuie spusa inca o data, poate-poate ne mai trezeste si pe noi putin la viata : E trist, e trist ca unii oameni au parte de suferinte cumplite, iar multi dintre noi, perfect sanatosi in comparatie cu ei, nu stim sa apreciem viata cu adevarat... Dar e cu atat mai minunat faptul ca el a reusit in acea conditie, cu ajutorul sprijinului enorm al tatalui sau, un sprijin care nu poate veni decat din dragoste. Pura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu