miercuri, 19 septembrie 2012

Salata de ardei gras copt

Cam asa se face o salata de ardei gras. Cam asa se supravietuieste cu ce se gaseste prin frigider, despre care eram tentat sa spun ca e gol cuc (adica fara chestii care-mi plac mie:)).) pana sa observ c-a aparut o mancare de mazare destul de interesanta :)) (imi place mult mazarea). Dar ma apucasem deja sa prepar ardeiul (salata de fapt), care a fost destul de ok, crede-ma pe cuvant :p.

O privire de ansamblu, dupa ce am terminat cu ardeiul

Apoi am pus putin ulei de floarea soarelui, putin mustar si putina miere. De-aici vin vitaminele (ardei, miere,ulei, poate si din mustar, who knows :)).)

De-aici vin proteinele. Fara piele, pentru ca nu e sanatoasa si mai ales pentru ca nu-mi place ;))

De-aici vine gustul picant. Cativa ardeiasi din astia foarte iuti si murati in otet, sunt de ajuns. Taiati marunt in salata, evident :d. Borcanul asta e de la o vecina de la tara, ai mei observ ca nu sunt in stare de asa ceva (cred ca e al doilea an cand mancam ardeiul altora:)).) 

Carnea se taie marunt (sau relativ marunt), sa prevenim accidentele :))

Se amesteca un pic, si e gata.

A, cat despre semintele ardeiului gras 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu