luni, 10 septembrie 2012

Ultimul film vazut

Inainte de ultimul film vazut, cateva pareri despre alte cateva filme, si sfaturi sa le vedeti sau sa nu le vedeti. This is the shit I'm talkin' about : 

Parerea mea despre How High este ca e o comedie foarte tare, insa doar pentru o singura vizionare. Nu este absolut deloc un film pe care sa-l vezi de mai multe ori, pentru ca nu are mare substanta, insa la prima vizionare este criminal de amuzant :)). Sau cel putin asa retin eu ca mi s-a parut cand l-am vazut (mai demult).  So (deci, nu sex oral :)).), ar trebui sa vezi How High daca nu l-ai vazut niciodata.

The Machinist si Shutter Island sunt filme slabe dupa parerea mea. Poate ca nu sunt destept, dar nici foarte tamp nu sunt. Din filmele astea doua nu se intelege mare lucru, e confuzie mare si e bine ca e asa, insa doar pana la un anumit punct, care din cate retin eu, in aceste filme nu exista (punctul, in care se pune stop confuziei). Nu exista acel final senzational care sa te faca sa intelegi cum stau treburile. Final pe care il regasesti in orice film de calitate, cu precadere in cele incadrabile in genul thriller cu accente de horror.

Tocmai mi-am adus aminte de un film pe care nu trebuie sa-l ratati. Se numeste EXAM. E foarte tare filmul. Again, nu-l ratati ! Pentru orice persoana cu macar un neuron in stare buna de functionare, filmul este bun. 

Iar acum, ultimul film pe care l-am vazut este Bad Teacher, o comedie asa si asa, spre slabuta, cu Cameron Diaz si Justin Timberlake. Un film tocmai bun sa-i lovesti play-ul cand esti super obosit, pentru ca n-o sa pierzi prea multe daca adormi :))

Esenta : recomand suta-n mie EXAM-ul :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu