duminică, 2 decembrie 2012

pe 2, despre 1 decembrie

1 decembrie este ziua nationala a Romaniei, din cate am inteles. A fost ieri. Sincer, in jurul meu nu prea s-a simtit mare spirit de sarbatoare. Am fost la munca, din proprie initiativa :)), iar cand m-am intors, pe drum si in oras, nu prea iesise prea multa lume. Se pare ca initiativa de a oferi cate un steag, romanesc dar made in china :)) fiecarei familii nu a dat randamentul scontat :)). 
O domnisoara foarte frumoasa zicea pe facebook ca de 1 decembrie au fost numai emisiuni tampite. Eu, cel putin, nu sunt deloc in acord cu ea. Mie mi-a facut placere sa ma uit ieri la televizor, cand am vazut pe multe canale o gramada de povesti ale unor oamenii care au reusit cu adevarat sa ajunga in top, la scara mondiala. Bine, erau facute pe ideea ca uite domne, n-au uitat de unde au plecat, si inca mai duc dorul casei, al tarii, al lucrurilor din copilarie, cand erau lipsiti de tot felul de posibilitati... toate astea au fost putin cam umflate cu pompa, dar tot a fost fain sa vad oamenii aia si povestile lor ;)) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu